וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - אחי נצרת: מי יחליף את ורמוט?

מרעי, שננזף על ידי גוטמן באימון, ומנטשאשווילי מתחרים על מקומו. טוקורה חוזר בנצרת, לוזון בספק (19:30, ספורט1)

הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר נגד מכבי אחי נצרת במחזור ה-22 (שבת, 19:30, ספורט1). האדומים יודעים שניצחון יוריד את הפער מהמוליכה מכבי חיפה לתשע נקודות לפני שזו תתארח אצל בית"ר ירושלים וללא קשר לתוצאת המשחק בטדי, רוצים קודם כל לעשות את העבודה בעצמם.

בניגוד לאסיפות המסכמות הרגילות שלו, היום הרחיב המאמן אלי גוטמן בהסברים על סגירות נכונות במגרש. במהלך האסיפה זיהה גוטמן את העובדה שויקטור מרעי לא מרוכז ואיננו מסתכל על הלוח ושלח אותו החוצה. יחד עם זאת, לאחר מכן התנצל החלוץ הצעיר, חזר להתאמן כרגיל ונראה שהוא המועמד הבולט להחליף מחר בהרכב את גילי ורמוט המורחק, אבל לא מן הנמנע כי גוטמן יפתח עם זוראב מנטשאשווילי ויסיט את ביברס נאתכו לצד ימין של הקישור.

עוד לפני שהוציא את מרעי מהאסיפה, ביקר גוטמן היום גם את המגן הימני עומרי קנדה, ואמר לו: "רק כשדני בונדר מתחמם אתה מתחיל לשחק". קיימת גם סבירות גדולה שבונדר יעלה בהרכב במקומו של קנדה.

שחקן אחר שייעדר הוא דדי בן דיין, שנפצע במשחק הגביע נגד הפועל חיפה וינוח מחר. מי שיחליף אותו בעמדת המגן השמאלי הוא גל שיש. שני הזרים שהגיעו בחלון ההעברות של ינואר, בויאן ורוצ'ינה ודניאל דה רידר, יפתחו על הספסל וצפויים להשתלב במהלך המשחק.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה (דני בונדר), וואליד באדיר, דאגלס דה סילבה, גל שיש, אביחי ידין, זוראב מנטשאשוילי (ויקטור מרעי), ביבראס נאתכו, ערן זהבי, איתי שכטר, מהראן לאלה.

הדרבי הפרטי של רמי דואני

לאחר שני משחקים רצופים ללא ניצחון מול יריבותיה לתחתית, ותבוסה קשה בגביע המדינה למכבי פתח תקוה, תתייצב אחי נצרת לקרב כמעט בלתי אפשרי בבלומפילד, בתקווה שדווקא שם תצליח להוציא נקודות שיחלצו אותה אל מעל לקו האדום. "דווקא התצוגות הכי טובות שלנו היו מול קבוצות מהחלק העליון אז אני מגיע עם תקווה", סיפר ג'ון גרגורי לקראת המשחק. "התוצאה בגביע לא משקפת כי גם ככה המפעל הזה לא היה בראש מעיינינו, והוא מאחורינו לחלוטין".

"לפני משחק כזה לא צריך אפילו לדבר עם השחקנים", הסביר המנג'ר האנגלי. "הם יודעים מה מצפה להם ומחכים בקוצר רוח להוכיח את עצמם על הבמה המרכזית". יניב לוזון הפצוע עדיין בספק ויעבור מחר מבחן כשירות. אם לא יהיה כשיר, ימשיך רמי דואני לכהן כקפטן הקבוצה, מול קבוצת האם שלו הפועל תל אביב. "עבור רמי זה דרבי פרטי ואני מקווה שנוכל לעזור לו להוכיח למי שויתר עליו מה הוא שווה", סיכם המנג'ר.

כובש השער היחיד של הקבוצה בתבוסה 5:1 מול מכבי פתח תקוה, גיא דיין, תורגל בהרכב במקומו של גיא לוזון ויפתח אם זה לא יהיה כשיר. מייקל טוקורה חוזר מפציעה ויפתח לאחר מספר שבועות של העדרות. מג'ד יונס ואיסמעיל עמאר יחזרו להרכב על חשבון אסף בראון ונאור פסר.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עאמר, רמי דואני, מור דהן, מג'ד יונס, מייקל טוקורה, שלומי חנוכה, לוהאב כיאל, גיא דיין, טצ'ם נטויה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully