וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל פתח תקוה: רגע האמת

העניינים בעכו מגיעים לנקודת רתיחה לפני משחק התחתית. הפסד עשוי לגרום לפיטורי הוכנבוים. סלמי יחזור להרכב (19:00)

בצל המתיחות בין הבעלים, ציון ויצמן, למאמן ירון הוכנבוים, סיימה היום (שישי) הפועל עכו את הכנותיה לקראת משחק התחתית באצטדיון גרין מול הפועל פתח תקוה (שבת, 19:00, אין שידור). הוכנבוים וויצמן ערכו היום שיחה ארוכה לפני האימון ועיכבו את השחקנים יותר משעה. אם עכו תפסיד מחר, קיימת סבירות גדולה כי ויצמן יפסיק את עבודתו של הוכנבוים.

לאחר השיחה הארוכה בין השניים נכנס ויצמן לאסיפת הקבוצה ואמר: "זה משחק קריטי. בואו נעשה הכל בכדי לנצח ולהתחיל בדרך חדשה. אתם חייבים להבין שאנחנו נמצאים בשלב מאוד חשוב".

בשביל לעצור את רצף ההפסדים של עכו, שהוריד את הקבוצה למקום האחרון, יחזור ככל הנראה הוכנבוים להרכב שפתח בליגה ולא זה שהפסיד לבני יהודה בגביע המדינה. דודו גורש יחזור לשער, ליעד אלמליח ושחר סימנטוב ככל הנראה יחזרו לקישור על חשבונם של בן בנימין ואבי אלפסי. גבע ברקאי יעבור מחר מבחן כשירות ואם לא יהיה כשיר יחליפו איציק כהן.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי (איציק כהן), רון בן נחום, דודי פדלון, עמנואל אמנגואה, ליעד אלמליח (בן בנימין), שחר סימנטוב, איברהים עבדול ראזאק, אושרי גיטא, בן מרטין.

בסיט עלול להיעדר מהמשחק

"הפועל עכו? זה פשוט מאוד, זאת קבוצה שמשחקת רק על כדורים ארוכים. בועטים מההגנה להתקפה. תנטרלו אותם, תפתחו חזק, תניעו כדור מסודר. אנחנו הולכים לנצח שם". כך אמר אלי מחפוד לשחקניו באימון המסכם שנערך היום (שישי) לקראת המשחק מול הפועל עכו.

במהלך האימון נפצע אברהם בסיט ועל פי הערכה ראשונית של הצוות הרפואי מתח את שריר המפשעה וייעדר מהמשחק. ההחלטה הסופית בעניינו תתקבל רק מחר ובכל מקרה מי שצפוי לחזור להרכב על חשבונו הוא אלנתן סלמי. הפתעה נוספת מגיעה מכוון עמדת המגן השמאלי, שם צפוי סאלם אבו סיאם להמשיך לשחק על חשבונו של שגיב כהן. גיא צרפתי יחזור להרכב על חשבונו של עידן סרור המורחק בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. כזכור, אתמול התייחסו שחקנים למשחק החשוב מול עכו ואמרו: "המשחק הזה הוא כמו מלחמת עולם". פתח תקוה תשחק בשלושת המחזורים הקרובים מול עכו, הפועל רעננה והפועל רמת גן.

הרכב משוער: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, גל כהן, דן אדו, סאלם אבו סיאם; ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי; ארמון בן נעים, אלי ביטון, עוסמן באשירו, אלנתן סלמי (איברהים בסיט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully