וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהיום תתחילו לחשוב על בית"ר"

12.2.2010 / 16:43

אלישע לוי שוחח עם שחקני מכבי חיפה באימון. קולמה שוב נטש ולא ישחק ביום ראשון. ארבייטמן עשוי לפתוח על חשבון גדיר

קשר מכבי חיפה, ג'ון קולמה, לא ישחק ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים, זאת לאחר שנטש את אימון הבוקר שנערך היום (שישי) בעקבות כאבים בקרסול. את מקומו ימשיך למלא עלי עוסמאן, שנמצא לאחרונה במגמת התקדמות. האחרון תורגל היום בהרכב לצד בירם כיאל. גם יניב קטן, כצפוי, יחזור להרכב.

החלוץ שלומי ארבייטמן אמור לפתוח הפעם על חשבונו של מוחמד גדיר, למרות שהאחרון כבש במשחק האחרון בגביע המדינה. לוי לא תרגל אף אחד מהם בהרכב באימון היום, ורק מחר צפוי לתרגל את ההרכב המשוער. ארבייטמן נמצא בכושר נהדר והמשיך במסורת הכיבושים גם בגביע, לאחר השלושער שכבש בשבת מול באר שבע. "מהיום תתחילו לחשוב על בית"ר ירושלים", אמר אלישע לוי לשחקנים באימון".

בתחילת השבוע יפנה סוכן השחקנים דדה חדד למכבי חיפה על מנת להתחיל במשא ומתן כנציגו של אייל גולסה. חדד שוחח עם גולסה במשחק האחרון של חיפה והשניים חזרו לעבוד יחד. הקשר ישראל זגורי מחכה להתפתחויות בנוגע לפיורנטינה האיטלקית שעוקבת אחריו ועשוי לשלוח נציג מטעמה לארץ על מנת להמשיך ולבחון את השחקן מקרוב. נראה כי הרצון האדיר לצרף את השחקן נובע מהעובדה שמעבר לפוטנציאל הגלום בו, הוא מחזיק בדרכון גרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully