וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון מעדיף את רייקארד, שמות נוספים הוצעו

12.2.2010 / 11:30

שפיגלר נפגש עם ההולנדי שנאבק על אליפות בטורקיה ועם דונאדוני. השאלה היא אם ישראל תואמת את השאיפות שלהם

בהתאחדות לכדורגל ממשיכים לעבוד במרץ על מנת להחתים מאמן לנבחרת ישראל לפני משחק הרעים נגד נבחרת רומניה, ב-3 במרץ. על פי גורמים בהתאחדות, היו"ר אבי לוזון מעדיף את פרנק רייקארד לתפקיד המאמן וינסה למצות עימו את המשא ומתן, כאשר מתחתיו אמור להתמנות עוזר מאמן ישראלי. שמות נוספים שהוזכרו הם רוברטו דונאדוני ורונאלד קומאן. בהתאחדות סיפרו הבוקר כי גם מיכאל לאודרופ, פתיח טרים, ג'ובאני טראפטוני ומרקו ואן באסטן הוצעו לשפיגלר במהלך השבועות האחרונים על ידי סוכנים זרים.

בהתאחדות טוענים כי רייקארד (47), שכזכור אימן את ברצלונה הגדולה של אמצע העשור האחרון וקיבל בקיץ את גלאטסראיי, יסכים להגיע לנבחרת אך השאלה היא האם ההתאחדות תוכל להחזיק מאמן שמרוויח סכומים עצומים. דונאדוני, שעלה עם איטליה לרבע גמר היורו ב-2008 הומלץ ללוזון על ידי מוטל'ה שפיגלר, שהספיק להיפגש עם ההולנדי והאיטלקי.

יחד עם זאת, חשוב לציין שגלאטסראיי ממוקמת היום במקום השני בטורקיה, נקודה אחת פחות מפנרבחצ'ה ובפניה עומד עוד צמד משחקים נגד אתלטיקו מדריד בשלבי הנוק אאוט של הליגה האירופית. על כן קשה לראות מה יגרום להולנדי לרצות לעזוב את תפקידו בגלאטסראיי כעת ולחתום דווקא בנבחרת ישראל. דברים דומים צריכים להיאמר גם בהקשר של דונאדוני, שאמנם לא מאמן כרגע אף קבוצה מאז פיטוריו מנאפולי העונה, אבל עדיין מחזיק בשאיפות גדולות.

"בימים הקרובים ימונה מאמן לנבחרת", אמר הבוקר גורם בהתאחדות. "שפיגלר ייפגש עם חלק המועמדים ולוזון ימליץ למזכירות למנות את מי שיבחר". בהתאחדות לא פוסלים עדיין אפשרות שלוזון יחליט להפתיע וימנה את אייל ברקוביץ' בסופו של דבר לתפקיד המאמן, אם כי יו"ר ההתאחדות דוחה בשלב זה את ההצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully