וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמות גדולים

עו"ד אורי שלף

12.2.2010 / 10:46

האם מאמן זר בעשרה מיליון שקל לשנה הוא הפתרון לנבחרת או שמא הטריק של לוזון להכשיר את ברקוביץ'. אורי שלף תוהה

ללא פגרת קיץ או חורף והרבה אחרי סגירתו של חלון ההעברות, רוקם לנו אבי לוזון את אחת מעונות המלפפונים האיכותיות שהיו לנו כאן בשנים האחרונות. עשרה מיליון שקלים מתכנן יו"ר ההתאחדות לכדורגל להוציא על מנת להטיס לארץ מלפפון בדמות מאמן זר ובכיר עם שם מפוצץ, בכדי שזה ישהה בארץ פחות מחודש נטו בשנה, יישאר שנתיים, שהם כבר עשרים מיליון, יתבדח עימנו באנגלית, גרמנית או צרפתית, יחמיא לחומוס ולבחורות הישראליות, למזג האוויר הנוח ולעובדה שכל הישראלים מבינים אנגלית ו...ינסה, במקביל ובין היתר, לעזור לנבחרת ישראל לעלות לטורניר כלשהוא לאור ההגרלה "הנוחה" שקיבלה הנבחרת עם אותן הנבחרות נגדם היא כשלה בקמפיין האחרון. כי אם שכחתם: היוונים מזדקנים, הקרואטים הם בכלל נבחרת בינונית שהבליחה לה בטעות ביורו 2008, לנו בכלל היה מאמן ישראלי ולכן ההגרלה הנוכחית קלה מקודמתה.

לא בכדי השמות האחרונים שעלו בפול השמות לאימון הנבחרת הלאומיות שלנו הם אלו של דונאדוני וקלינסמן, שני שחקני עבר גדולים שקיבלו את הצ'אנס לאמן את נבחרותיהם הלאומיות ונכשלו. ראשית הם שמות גדולים, כאלו שיו"ר ההתאחדות ישמח לטפוח לעצמו על השכם על כך שהצליח להביא אותם לארץ. שנית, לאחר הכישלון עם הנבחרת הלאומית המשיך דונאדוני להיכשל, הפעם בקבוצת תחתית בליגה האיטלקית, קלינסמן בכלל הפסיק לאמן ורק שמות גדולים שנכשלו הם מסוג המאמנים, עם שמות גדולים, שיסכימו להגיע למזרח התיכון. אחרי הכל ולפי תפיסת היו"ר, קודם כל חשוב להביא שם גדול ומפוצץ.

שלישית, גם מאמנים כושלים עם שם גדול לא יסכימו לאמן את נבחרת ישראל. אלף כי זה בישראל ובית כי זו נבחרת ישראל. מה שהביא אותי לחלום על התיאוריה המופרכת והמ-עו-לה להלן: גם אבי לוזון יודע ששום שם גדול וזר לא יגיע לאמן כאן ולכן כל הפרסומים האחרונים נועדו בסך הכל להכשיר את הקרקע להחתמת שם גדול אחר, גם הוא שחקן עבר מפואר וחסר ניסיון באימון: אייל ברקוביץ'. בעודי מפנטז על התיאוריה לעיל, ידיעה חמה נוחתת על שולחני. פרנק רייקרד הצטרף לרשימת המועמדים עם השמות הגדולים. אני כבר לא יודע אם לצחוק או לתהות והאמת, ככל שבורסת השמות (הגדולים) תלך ותתפח והיא תלך ותתפח, אני אתחיל יותר ויותר להאמין שאכן אחד מהשמות (הגדולים) הללו ינחת בסופו של דבר בארץ. בכל זאת, 10 מיליון שקל לחודש עבודה לא הולכים ברגל, הם הולכים בדרך כלל לאנשים עם שמות גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully