וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הנושים יוותרו לבית"ר ירושלים?

דור בלך

12.2.2010 / 8:53

חלק מאנשי העסקים שממתינים לכספים שחייב להם גאידמק, יוותרו על החובות תמורת נתח בסכום רכישה עתידי של הקבוצה

לאחר שפרקליטיו של ארקדי גאידמק הגיעו לאי אילו הבנות עם חלק מנושיו וצימצמו את סכומי העתק אשר חייב להם האוליגרך, בבית"ר ירושלים מקווים כי הדבר ישפיע לטובה גם על מצבו הכלכלי של המועדון. המטרה היא שהנושים אשר מניות הקבוצה מעוקלות כלפיהם - יוסף טריום, לוי קושניר, בלרם צ'רנוי, האחים ויליגר ואורי שני, יסכימו לוותר על העיקול.

בימים האחרונים פנו נציגי בית"ר ירושלים שוב אל חלק מהנושים, והציעו להם לוותר על העיקול בתמורה ל-10 אחוזים מסכום הרכישה העתידי שיקבל גאידמק עבור המועדון, כשבכל מקרה הסכום לא יעלה על 400 אלף דולרים, כעשרה אחוז ממה ששילם גומא אגייאר בתחילת העונה הקודמת כדי להציל את בית"ר. במועדון עדיין מקווים כי אגייאר, שצפוי השתחרר בשבועות הקרובים, ימשיך לתמוך בקבוצה ויהפוך לבעלים.

עם זאת, עדיין לא ברור האם יסכימו כל הנושים להצעה. בעוד יוסף טריום הגיע להסדר עם גאידמק שמצמצם את החוב למיליונים בודדים ונראה כי יסכים להצעת בית"ר, ולוי קושניר ובלרם צ'רנוי הפכו לבעלים של פורטסמות ויתכן שיבינו למצוקת הקבוצה ויסכימו לשחררה, אורי שני והאחים ויליגר נמצאים בסכסוך עמוק עם גאידמק ולא נראה כי יבואו לקראתו. רוב הנושים צפויים גם להתנות את הסכמתם להסדר בכך שגאידמק ישוב ארצה כפי שהורה לו בשבוע שעבר בית המשפט, כשעדיין לא ברור האם האוליגרך שמסתתר במוסקבה יציית לפסיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully