וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: טום גלאווין פורש מבייסבול

11.2.2010 / 22:58

המגיש בן ה-44, שנזרק מאטלנטה ביוני, יחזור אליה בתפקיד ניהולי. דיימון מתלבט בין הברייבס לדטרויט, דלגאדו שוקל פרישה

בשנה שעברה זה היה גרג מדוקס, וכעת הגיע תורו של טום גלאווין, הצלע השניה במשולש הקסם של אטלנטה ברייבס משנות ה-90, להודיע על פרישה מבייסבול. גלאווין, שחתם ב-2008 מחדש באטלנטה לאחר חמש שנים בניו יורק מטס, שוחרר מהקבוצה באמצע העונה, אולם בגיל 44 לא יישאר מחוסר עבודה, כשקיבל את הצעת הברייבס להצטרף לצוות הניהול.

כבר ביוני היה ברור שגלאווין, שלרשותו 305 ניצחונות ב-22 עונות ב-MLB, בדרך החוצה. "כל מי שעיניו בראשו מבין שכנראה לא אגיש יותר", אמר השחקן לאחר ששוחרר מהברייבס. הוא יעבוד מתחת לנשיא הקבוצה ג'ון שירהולץ, שאמר: "זהו יום מיוחד ומרגש לברייבס ולאוהדיהם. זה ישפיע לא רק על הארגון, אלא גם על הרדיו והטלוויזיה באזור".

מי שעשוי להצטרף לאטלנטה כשחקן הוא ג'וני דיימון הוותיק, שטרם מצא קבוצה. האאוטפילדר בן ה-36 מבוקש על ידי הברייבס ודטרויט, כשכרגע נראית הצעת הטייגרס גבוהה יותר, אולם דבר לא סגור.

חדשות נוספות מהליגה: טים לינסקאם וסן פרנסיסקו עדיין לא הגיעו להסכמה על חוזה חדש, כשהג'איינטס נתנו למגיש הצעה חדשה שטרם התקבלה. קרלוס דלגאדו מהמטס, שעבר לא מעט פציעות בשנים האחרונות, אמר כי פרישה בהחלט אפשרית מבחינתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully