וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי ישראל: חצי גמר הפלייאוף יוצא לדרך

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

11.2.2010 / 19:15

בצל שערוריית השבוע שעבר תתמודד הפועל אשקלון עם אס"א תל אביב, הפועל רעננה תנסה להפתיע את האלופה, יזרעאל

קבוצת הראגבי של תל אביב מתכוננת למלחמה בחצי גמר הפלייאוף, מול אחת משתי קבוצות אשר נלחמות ביניהן מחוץ למגרש על הזכות לשחק בו. יזרעאל תארח את רעננה לחצי הגמר השני.

את העונה הסדירה בליגת הראגבי הישראלית לגברים סיימו הפועל אשקלון ומועדון ראגבי חיפה עם אותו מספר נקודות. הנהלת הליגה החליטה כי אשקלון היא זו שתזכה במקום הרביעי בליגה הסדירה ותשחק ביום שבת מול אס"א תל אביב בשעה 12:00 במסגרת חצי הגמר, זאת עקב הפרש הנקודות העדיף שלה.

בחיפה התרעמו על ההחלטה, וטענו כי אשקלון השיגה הפרש נקודות טוב יותר באמצעות אי ההגעה למשחקים הקשים מול אס"א תל אביב והפועל יזרעאל-גלבוע בסיבוב השני. רביד רון, מנהל הקבוצה, הגיש היום (חמישי) ערעור להנהלת האיגוד, במטרה למנוע את קיום המשחק ולדאוג שחיפה היא זו שתעלה לחצי הגמר.

"זה הולך להיות קרב שעוד לא היה כמותו העונה", אומר קפטן ת"א סטס גורטובוי, שמתיחס דוקא להתמודדות על המגרש. "אנחנו במרחק שני משחקים מסוף העונה, אבל לא יותר קרובים לאליפות ממה שהינו בתחילתה. עכשיו בפליאוף הכל מתחיל מחדש. על פי התוצאות אנחנו הקבוצה הכי טובה, אבל אנחנו לא מקלים ראש ולא חושבים שאנחנו כבר בגמר. זה לא משנה נגד מי נשחק, את שתי הקבוצות כבר ניצחנו העונה".

בקיבוץ יזרעאל, שם העניינים רגועים יותר, תתארח באותה שעה הפועל רעננה לחצי הגמר השני. בשלושת המפגשים בין הקבוצות העונה ניצחה יזרעאל באופן משכנע את "התרנגולים", אשר כנראה מתקשים להתמודד מול משחק הקו האחורי של יזרעאל, הכולל שחקנים כאמיר בויטלר, איזיאה מאטאלאו ורועי אלתר-לוי.

"זה רגע האמת שלנו", אמר בויטלר. אחרי פתיחת העונה החלשה עקב השינויים בסגל הצלחנו להגיע הכי גבוה שיכולנו – חצי גמר ביתי. אנחנו רוצים להגיע לגמר ושם לעשות לתל אביב את מה שהם ניסו לעשות לנו בחמש השנים האחרונות". יזרעאל היתה הפייבוריטית ואף זכתה באליפות בחמש העונות הקודמות, כאשר ת"א היתה קוראת התיגר המרכזית, אך השנה התהפכו היוצרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully