וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו הכל ברור

דודו עזריה

11.2.2010 / 15:13

מעשה במאמן שנראה חסר אונים ונטול תשובות לאורך עונה שלמה, אבל אל פחד, הפיתרון באופק. הבלוג של דודו עזריה

זוהי רשימה דמיונית, אודות מאמן דמיוני בקבוצה דמיונית. כל קישור שהוא למציאות על אחריותו של הקורא בלבד.

לאחר המשחק הוא חזר הביתה כבוי, מרוקן. הוא אמר מה שאמר לטלוויזיה אחרי המשחק, ידע שזו הייתה שטות, אבל בוודאי לא השטות הכי גדולה שהוא עשה העונה. הוא יודע שעשה עשרות טעויות קשות, שהקבוצה שלו מגלה יכולת מחרידה ותלויה לחלוטין ביריבה, ובמקרה הטוב ביכולת של שחקן אחד שלו. אפילו החברים שלו מהתקשורת הפסיקו לשמור עליו ולהגיד שהם לא מבינים מה האוהדים שדורשים את ראשו רוצים ממנו. באמת שקשה לו להאשים את החבר'ה מהטלוויזיה ומהעיתונים, הם שמרו עליו כברת דרך ארוכה, וכשאף אחד לא רואה את הקבוצה, אפשר איכשהו להתלות בתוצאות, למרות שהושגו עם הרבה מזל והברקות של שחקן אחד.

הוא קיווה שמתישהו זה יתחבר, אבל זה לא קרה והוא מתחיל להבין שהתחלופה הבלתי פוסקת של שחקנים לא תרמה לעניין כלל וכלל. אלא שמה הוא יכול לעשות? אין לו מושג איך מתקנים את הדבר השבור הזה, שנראה כמו טוטאל לוס. אז הוא עובד בשיטת הניסוי והטעיה, שולף שחקנים למגרש כמו מהמר חסר רעיונות בווגאס, למרות שבתוך תוכו הוא יודע שזה לא יעזור ושזה רק מונע מתיאום קבוצתי להיווצר. אבל מה החלופה, לא לעשות כלום?

הוא יודע שהוא נותן קרדיט גדול מדי לשחקנים שבעים וחסרי מוטיבציה שמחזירים לו כלום, אבל הוא פוחד. להוציא אותם? זו תהיה הודאה בטעויות שלו, בעיה לא קטנה, ולא רק לאגו שלו. לך תסביר לבעלים למה הוצאת כל כך הרבה כסף על שחקנים שאתה שם בצד. הוא מסתכל על העונה הזו, רואה איך הצליח למסמס את ההזדמנות הענקית שניתנה לו, את הצ'אנס הכי גדול שיכול היה לקבל.

זה לא שהוא לא חשב להתפטר, מיליון פעמים המחשבה הזו עברה לו בראש, אבל הוא יודע שאם זה יקרה, הקריירה שלו תיכנס לבור לא קטן. בינתיים הוא נשאר, מודה לאל על המזל הטוב שיש לו כשמשחקים מסתיימים בתוצאות מתקבלות על הדעת, למרות שהיו צריכים להסתיים בתוצאות אסטרונומיות. הוא גם יודע שרק נס יוציא אותו מהעונה הזו כשיש לו סיכוי לטעון להצלחה. נס, או אולי מהפך מחשבתי.

אם בסוף העונה הוא יציג שלושה אולי אפילו ארבעה שחקנים צעירים שצברו דקות ויכולים להוות בסיס לעונה הבאה, בנוסף לעוד זר אחד טוב שנמצא בקבוצה ושחקן שהפך תחת שרביטו לאחד מהטובים שבשחקני ליגת העל, הוא יוכל לטעון שהצליח, שכל ההשענות הזו על סוסים ותיקים ושבעים הייתה רק על מנת לייצר חילוף משמרות מסודר. כן, הוא יודע שזו תהיה גניבת דעת. מצד שני, ממתי בדיוק זה הטריד אותו?

בשביל להוציא את התוכנית הזו לפועל, הוא יצטרך להתמודד עם הכוכב שהביא בסכום חסר תקדים ועושה טובה שהוא נע על המגרש, או שבכלל הגיע לשחק בקבוצה. אולי גם עם החבר של הכוכב, שהגיע בעיקר על מנת להנעים לו את הנסיעה ומקפיד להתאדות בכל משחק, עם הקשר האחורי שמנסה מאוד, אבל מוכיח בכל שבוע למה הוא לא הפך להיות שחקן בכיר למרות שגדל במועדון גדול, ואולי גם עם המגן שהחתים לשלוש שנים, שיעשה לו פרצופים תוך שהוא מבטיח שיהיה שחקן נבחרת. זה לא יהיה קל. ממש לא.

אבל עכשיו זה הם או הוא. או שידבק בהם ויצלול מטה כאילו היו משקולת כבדת משקל שקשורה לרגלו או שינסה להציל עצמו. פתאום הכל התבהר, פתאום הוא זיהה את הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully