וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: נמצאו האשמים

11.2.2010 / 10:29

נשיא הקולטס ביל פוליאן מפנה אצבע כלפי קו ההתקפה והקבוצות המיוחדות: "לא היה משחק טוב, הסיינטס שלטו בהם"

שלושה ימים חלפו מאז הסופרבול, ובאינדיאנפוליס מתקשים להירגע מההפסד 31:17 לניו אורלינס. מי שלקח ללב היה נשיא הקבוצה ביל פוליאן, שהפנה אצבע מאשימה כלפי אלה שלדעתו אחראים להפסד.

"לקו ההתקפה שלנו לא היה משחק טוב", אמר פוליאן לאתר הרשמי של ה-NFL. "קו ההגנה של הסיינטס היה דומיננטי ושלט בהם. גם הקבוצות המיוחדות שלנו נכנעו במשחק ההחזרה ובבעיטת האונסייד לניו אורלינס. לא היה שם שום דבר שקשור לאסטרטגיה ולהכנה שלנו למשחק".

פוליאן הסביר כי מדובר בסך הכל בביצוע נכון של ההוראות: "היו סיטואציות במשחק שבהן לא הוצאנו לפועל. כך, למשל, הכישלון להזיז את הכדור ולהוריד את השעון בסיום המחצית הראשונה. היו עוד דברים שלא עשינו, אבל המהלך הזה שינה לחלוטין את המשחק".

חדשות נוספות מהליגה: בעלי יוסטון בוב מקנייר שאב השראה מזכיית הסיינטס בסופרבול, ולאחר שהאריך את חוזהו של המאמן גארי קוביאק עד לאחר עונת 2012 הצהיר: "הוא יכול להביא אותנו לסופרבול. יש לנו בסיס טוב".

מייקל ויק הודה כי לא נתן מאה אחוז בתקופה שבה שיחק באטלנטה: "היה הרבה יותר שיכולתי לתת על המגרש ובאימונים, התלוננתי כל הזמן והתעצלתי. התפשרתי על בינוניות וחשבתי שמה שאני עושה מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully