וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "הקיזוז משאיר אותנו דרוכים"

11.2.2010 / 10:36

קפטן מכבי חיפה התייחס להצלחה של הירוקים לפני משחק החוץ מול בית"ר ירושלים, אותה לא ניצחה בטדי מאז ספטמבר 2005

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אחרי ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה, במכבי חיפה מתכוננים לקראת המשחק המסקרן ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים. בחיפה מעריכים שכ-3000 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק בטדי.

הקפטן יניב קטן דיבר במסיבת העיתונאים והתייחס בין היתר למשחק הקרוב. "אני חושב שכל המפגשים מול בית"ר ירושלים היו מעניינים, ללא קשר למיקום", אמר קטן, "כשמגיעים לטדי זה תמיד קשה, גם כשאנחנו מציגים יכולת טובה כמו היום. בית"ר קבוצה מאוד חזקה עם שחקנים מצוינים בחלק ההתקפי וההגנתי. נצטרך להגיע דרוכים במאה אחוז למשחק הזה".

קטן התייחס גם לעובדה שהירוקים לא ניצחו בטדי מאז ספטמבר 2005, קרוב לחמש שנים: "הפעם האחרונה שחיפה ניצחה שם הייתה לפני לא מעט זמן, פחות מתעסקים בדברים הללו. אני מקווה שנגיע מוכנים והפעם ננצח. דווקא בימים כאלה צריך להראות שהליגה לא גמורה, למרות שהפער גדול. יש לנו משחק חוץ נגד נתניה לאחר מכן, נמשיך בדרך שלנו".

קטן דיבר על סוד ההצלחה של חיפה העונה. "העניין של הקיזוז משאיר אותנו דרוכים לאורך כל הדרך. אנחנו מגיעים לכל משחק מוכנים, נותנים מעל 100 אחוז. מודעים שרק דרך עבודה קשה נצליח. היריבות מגיעות מולנו במטרה לעצור את מכבי חיפה. לא פשוט לשמור על המומנטום הקיים".

"ליאור רפאלוב עובר שינוי אחרי תקופה ארוכה. הוא צריך להמשיך לעשות את השינוי. אני שמח שהוא עושה את זה היום ואני שמח בשבילו". אייל גולסה הגיע לאימון בכדי להמשיך בטיפולים ובעבודה בחדר הכוח. במהלך השבוע הקרוב הוא יעבור בדיקת MRI במטרה לאבחן את חומרת הפציעה שלו.

מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק, שוחח עם יו"ר מכבי הרצליה אריאל שיימן בנוגע לסלובודאן דראפיץ'. כזכור אתמול פורסם כי הירוקים שוקלים לתבוע את מאמן הרצליה ועוזר מאמן מכבי חיפה בעבר, בטענה שהיה שותף לכאורה לניסיון של ההעברה של אייל גולסה ללאציו. לדברי גורם שבקיא בפרטי השיחה בין צ'יזיק לשיימן, ליו"ר הרצליה הובהר כי לאור מעורבותו לכאורה בפרשת גולסה, מכבי חיפה לא תשתף פעולה עם דראפיץ' בנוגע להעברות שחקנים או נושאים אחרים. מקורבים למאמן סיפרו כי שיימן זימן אותו לשיחה וביקש הבהרות בנוגע להאשמות מיד לאחר השיחה עם צ'יזיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully