וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: 98, 99, 100

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

10.2.2010 / 22:24

אירלנד תתמודד עם צרפת, כשאודריסקול יקיים הופעה מספר 98, ג'ון האיס יעלה בפעם ה-99 והסקוטי כריס פטרסון יחגוג 100

בשבת בשעה 18:30 (שידור ישיר ב-France 2) תארח צרפת את אירלנד במסגרת טורניר שש האומות, במה שעשוי להסתבר כקרב מוקדם על האליפות בין שתי פייבוריטיות הטורניר. צרפת תחסר את שחקן הכנף הטיטאני אורליה רוז'רי, אשר ירד מהמגרש במחזור הקודם לאחר 5 דקות בהן היה מעורב בשני תיקולים חזקים. וינסנט קלרק, אשר החליף אותו באותו משחק, יפתח הפעם בהרכב. גם בנג'מין פול, שפתח בכנף השניה, נפגע במהלך המשחק, והוא יוחלף על ידי אלקסיס פאליסון. שאר ההרכב נותר ללא שינוי כאשר מאתיו בסטארו, כוכב הניצחון על סקוטלנד, ימשיך כמובן לקבל קרדיט. מי שעדיין לא בסגל הוא סבסטיאן שאבאל, שנפצע בשבוע שעבר.

לאחר 16 הנקודות שצבר בבעיטות במחזור הקודם, ישמור רונאן אוגארה על מקומו בהרכב האירי למרות חזרתו מפציעה של ג'ונתן סקסטון, יריבו על החולצה מספר 10. פיטר סטרינגר, שכפי הנראה לא זוכה לאמון ממאמנו, שוב מחוץ לסגל. ליאו קולן, אשר גנב הוצאת חוץ בשבוע שעבר מול איטליה במהלך שהוביל לטריי, ימשיך לפתוח כבלם במקום דונצ'ה אוקאלאהאן אשר עדיין פצוע.

בריאן אודריסקול, הקפטן האירי, יערוך את הופעתו ה-98 בנבחרת, בעוד שחקן הציר ג'ון האיס יעלה לשחק בנבחרת בפעם ה-99. האיס, אוגארה ואודריסקול שיחקו עבור אירלנד גם בפעם הקודמת בה ניצחה את צרפת במשחק חוץ – לפני עשור.

מי שיערוך את הופעתו ה-100 בנבחרת הוא כריס פטרסון, המאסף הסקוטי אשר ישחק עם נבחרתו מול ווילס בשעה 16:00. "בהרבה מובנים, 100 זה סתם עוד מספר", אמר לכלי התקשורת בארצו. בווילס צפוי לחזור לסגל גתין ג'נקינס שהיה פצוע, ולי האף-פני סיים להתאושש מהפציעה וחזר להרכב לאחר שישב על הספסל במשחק הקודם. גם אלון ווין ג'ונס, אשר במשחק מול אנגליה ספג כרטיס צהוב והורחק ל-10 דקות בהן צברה אנגליה 17 נקודות, ימשיך לפתוח בהרכב למרות הזעם שעורר אצל מאמנו, שהאשים אותו בהפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully