וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "עברנו שלב בצורה חדה"

מאמן הפועל ת"א הגיב באיפוק ל-0:3 על הפועל חיפה בגביע. בן דיין בספק לנצרת. דורה על מצבו: "בבית שלי כואב לי יותר"

איתי חסיד

צילום וידאו: עמית גולדשטיין

עריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל תל אביב לא עבדה קשה הערב (רביעי) בדרך לניצחון 0:3 בקרית אליעזר על הפועל חיפה. כשהכרטיס לשמינית הגמר כבר ביד, האדומים יוכלו להתכונן למשימות הבאות: משחק הליגה הביתי נגד אחי נצרת, הנסיעה לקאזאן וכמובן הדרבי. הבשורות הרעות מהמשחק עבור אלי גוטמן הגיעו בדמות פציעה מוקדמת של דדי בן דיין, שמתח שריר ונטש לאחר תשע דקות. המגן בספק למשחק נגד נצרת בשבת. מי שייעדר בוודאות הוא גילי ורמוט שספג כרטיס אדום מטופש לקראת הסיום.

המשחק הניב מספר תקריות שלא קשורות לכדורגל. עוד לפני השריקה שמע עדן בן בסט שהוא לא נכלל בסגל ובתגובה בעט בדלת חדר ההלבשה. החלוץ צפוי להיענש. אוהדי הפועל חיפה קיללו את אחיו של הבעלים מוני הראל ואת היו"ר אמיר לובין. העניינים התלהטו במהרה, אך הסובבים הפרידו בין הניצים. גם אביחי ידין שישב ביציע בגלל פציעה הותקף על ידי אוהדי חיפה כשקפץ משמחה לאחר השער השלישי שכבש שכטר.

גוטמן: "מסוג המשחקים שאפשר להסתבך בהם"

אלי גוטמן, היה מאופק אך מרוצה עם תום המשחק. "זה ניצחון, 0:3 על הפועל חיפה בחוץ - לא צריך להמעיט בזה. זה לא היה משחק גדול, אבל עברנו שלב ועשינו את זה בצורה חדה. זה מסוג המשחקים שבקלות אפשר להסתבך בהם, אבל גם אחרי שגילי ורמוט הורחק ראינו קבוצה ממושמעת, טקטית, נחושה, ואנחנו ממשיכים הלאה". בנוגע להרחקה עצמה, אמר המאמן: "התפלאתי. אני משוכנע שזה היה גבולי".

מנגד, שלומי דורה היה מדוכדך מהטעויות הרבות שביצעה קבוצתו: "המשחק נגמר בדקה השניה, כשחילקנו את המתנה השבועית שלנו. מנטלית היה לנו קשה לחזור כי הפועל תל אביב קבוצה טובה יותר, והיא עשתה את שלה. זה הכדורגל. השנה אנחנו סובלים מההגנה לא פעם ולא פעמיים, איבדנו המון נקודות על השטויות האלה. יכול להיות שזה סימפטום של קבוצה צעירה ונאיבית, אבל יש פה חומר טוב לשנים הבאות. אני לא לוקח את המשחק הערב כאינדיקציה".

דורה נשאל על מצבו הלא פשוט, ועל ההנחתה של ניצן שירזי מעליו, ואמר: "אולי אם הייתי במקום אחר היה כואב לי פחות. בגלל שאני בבית שלי כואב לי יותר, ומבחינתי הכל יהיה כרגיל". כשנשאל מה יהיה תפקידו של ניצן שירזי במערכת, ענה המאמן החיפאי: "הוא יהיה היועץ של בעל הבית, צריך לדבר עם בעל הבית. לא יצאתי לי לדבר איתו עדיין". לבסוף, כשנשאל על מעמדו, ענה דורה בפשטות: "לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully