וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא כוואז שבר את הקרסול וייעדר כחודשיים

דור בלך

10.2.2010 / 21:17

מגן הפועל רעננה יחזור לפלייאוף. מחפוד אחרי העלייה לשמינית הגמר: "הישג נדיר". אלי כהן: "אי אפשר לשחק פה כדורגל"

המשחק הצמוד של הערב (רביעי) בסיבוב ח' של גביע המדינה הגיעה מאצטדיון האורווה, שם הפועל פתח תקוה העפילה לשמינית הגמר רק לאחר דו קרב של 16 פנדלים (7:8) מול הפועל רעננה, אחרי 1:1 בתום 120 דקות.

"זה נדיר שקבוצה מבקיעה את כל שמונת הפנדלים שהיא בועטת, ובשנים האחרונות זה נדיר שהפועל פתח תקוה עולה שלב בגביע, בדרך כלל אנחנו מודחים בשלב הראשון. ומי כמוני יודע שזה נדיר שאנחנו מנצחים בפנדלים. בשנה שעברה הודחנו מול הפועל כפר סבא ואני שילמתי על זה את המחיר והלכתי הביתה", סיכם המאמן אלי מחפוד.

"בגביע צריך עלבור שלב ולא משנה איך. נכון שנראינו רע היום, אבל העיקר התוצאה ולנצח ככה בפנדלים זה הכי מתוק. זה ניצחון חשוב גם בשביל הביטחון, האווירה וההרגשה. אנחנו משחקים טוב בתקופה האחרונה ולא מנצחים, היום לא שיחקנו טוב וניצחנו", המשיך המאמן.

מחפוד התייחס להעדפותיו בסיבוב הבא: "בשלב הבא אני רוצה קודם כל לארח כאן, כי לקהל שלנו יש כח אדיר והשפעה אדירה על המשחק. אני אהיה חזיר ואבקש גם קבוצה קטנה וגם בבית. אני בטוח שכולם רוצים לקבל את מכבי יפו, ואני במיוחד כי גם אימנתי שם בעבר, אבל כל קבוצה שנקבל כאן תתקבל בברכה".

גיבור הערב יוסי שקל סיפר בסיום: "אני שמח שמבין השוערים בסוף אני זה שהצלחתי לעצור. אתמול רק ידעתי שאני פותח בגלל שגם אני פצוע, אבל אני מקווה שהשוער הראשון אוסטין אג'ידה יחלים כמה שיותר מהר כי אנחנו במאבקי התחתית ואנחנו צרכים שוער טוב".

מלבד ההדחה הכואבת, ברעננה התבשרו כי במהלך המשחק שבר גיא כוואז את קרסולו. מחר יעבור המגן בדיקות מקיפות יותר שיקבעו את חומרת הפציעה שלו, אך ההערכה הראשונה היא שבתוך כחודשיים ישוב לפעילות ויוכל לעזור לרעננה רק במהלך הפלייאוף התחתון. אגב, את כוואז החליף עומרי עטיה, שהחמיץ את הפנדל הגורלי.

"נכון שהגביע משני לליגה, אבל אם כבר משכנו 120 דקות היה עדיף שננצח", אמר אלי כהן המאוכזב. "אני לא חושב שזה שעשינו רוטציה השפיע על השחקנים כי בהפועל רעננה כולם באותה רמה. בעשרים דקות הראשונות הגענו לכמה מצבים והיינו צריכים לגמור את המשחק, אבל במגרש הזה בלתי אפשרי לשחק כדורגל. אני לא בא לטענות לשחקנים שלי, כי אם מנסים לשחק באצטדיון הזה כדורגל זה פשוט מחרב את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully