וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "יש הרבה מאוד דברים שלא היו פה בעבר"

איתן נוח

10.2.2010 / 20:21

מאמן מכבי ת"א דיבר על התקופה הטובה של קבוצתו, ועל פילזן: "יש להם שחקנים מצוינים". עתמאן: "זה הזמן להיות בשיא"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הקריטי מחר (חמישי, 21:00, 5+) מול אפס פילזן במסגרת המחזור השלישי של הטופ 16. מאמן הקבוצה, פיני גרשון, מודע לחשיבות המשחק, ולחוזקה של יריבתו הטורקית. "יש שם שחקנים מצויינים. תמיד חושבים שעושים הוקוס פוקוס וזה מתחבר תוך שבועיים, אבל זה לוקח זמן. הם ניצחו את סיינה די בקלות, וסיינה היא קבוצה טובה. אפס התחברו בזמן, הם קבוצה טובה, עם שחקנים טובים, רובם עם ניסיון בקבוצות טובות באירופה ברמה של יורוליג. אם הם משחקים קבוצתי אז הם קבוצה שיכולה לנצח כל אחת מהקבוצות בשלב הזה. אני בונה על זה שבחוץ הם משחקים פחות טוב מאשר בבית".

המאמן התייחס לקבוצתו שלו, שנמצאת אולי בכושרה הטוב ביותר העונה, והוסיף: "צריכה להיות המשכיות. ניצחון בשבוע שעבר, ככל שהוא היה חשוב וטוב, זה עדיין ניצחון ראשון בשלב הזה. בשביל לעבור את השלב הזה צריך לנצח את כל המשחקים בבית, ולהשתדל לנצח משחק אחד לפחות בחוץ. גם בקבוצות מהעבר היתרון של מכבי היה שהקבוצה שיחקה כמו קבוצה. שבוע שעבר שיחקנו כמו קבוצה, וגם מחר נצטרך לשחק כמו קבוצה".

"נצטרך לבוא ולשחק ברמת האגרסיביות שלהם", המשיך גרשון. "יש להם מספיק שחקנים בשביל לשחק אגרסיבי. אתה צריך לקחת את היתרונות שלך ולנצל את החסרונות של היריב". התקופה הטובה של מכבי תל אביב מתבטאת, כך נדמה, לא רק על הפרקט, ואת זה גם גרשון רואה. "הקבוצה הזאת התחברה יפה, יש הרבה מאוד דברים שלא היו פה בעבר. אם ננצח מחר, צריך לנצח את סיינה, ולראות שהתוצאות יהיו טובות. גם אם ננצח את כל משחקי הבית, זה לא מבטיח שנהיה בשלב הבא, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים להעפיל לשם".

ד'אור פישר, שנמצא בכושר טוב מאוד בתקופה האחרונה, הסביר את השיפור: "יש לי יותר ביטחון בתקופה האחרונה. המאמן נתן לי את ההזדמנות ואני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה. החברים שלי לקבוצה הבינו מה עובר עליי בתקופה האחרונה, עזרו לי, תמכו בי, קיבלתי הרבה פידבקים טובים באימונים וזה עזר לי לשפר את היכולת שלי על המגרש". בנוגע למשחק עצמו, אמר פישר: "זה הולך להיות משחק קשה, אפס ניצחו את סיינה בשבוע שעבר. מכיוון שזה משחק מאוד חשוב עבורנו אנחנו לא יכולים להתעסק בשחקנים שלהם אלא בעצמנו, ולהגיע אגרסיביים ומוכנים למשחק".

יניב גרין: "המשחק הקודם נתן לנו הרבה תיאבון וביטחון, אנחנו משחקים יותר טוב בזמן האחרון ונקווה להמשיך גם מחר. בינתיים כל הקבוצות שומרות על יתרון הביתיות שלהן וגם אנחנו נצטרך להמשיך ולשמור על הבית שלנו. משחקי הבית עושים לנו טוב, אנחנו משחקים עם יותר ביטחון, הלוואי וכל המשחקים היו בבית. יש להם קבוצה עם הרבה מאוד מאסה ורוטציה מדהימה של גבוהים. למדנו אותם, התכוננו, ונקווה שנצליח לעצור אותם".

ראקוצ'ביץ': "אנו מסוגלים לנצח כל קבוצה"

בצד של פילזן, התייחס המאמן הטורקי ארגין עתמאן ליחסי הכוחות בבית הצמוד: "אחרי שני משחקים בשלב הטופ 16, אני חושב שכולם מבינים שאולי דווקא מכבי תל אביב ופילזן יגיעו לשלב הבא, ולאו דווקא סיינה וריאל", אמר. "לא ציפו מאיתנו, אבל שתי הקבוצות הוכיחו יכולת טובה מפתיחת השלב. מבחינתנו זה הזמן האמיתי להיות בשיא היכולת. אני חושב שכמו שזה נראה כרגע, כל ארבע הקבוצות הן עם סיכוי זהה להגיע לשלב הבא".

גם כוכב פילזן איגור ראקוצ'ביץ' דיבר על התחושות לקראת משחק החוץ הקשה: "המצב בבית די שוויוני. אני חושב שזה הבית היחיד שלכל ארבע הקבוצות יש בדיוק את אותו הסיכוי". הסרבי התייחס גם לשיפור ביכולת של פילזן: "יש לנו קבוצה איכותית ועד השבוע שעבר לא הראנו את היכולת האמיתית שלנו. מול סיינה הוכחנו שאנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה גדולה, ונקווה שזה יקרה מחר מול מכבי. אני לא חושב שהיה שינוי מיוחד מבחינתנו, הזמן פשוט עשה את שלו. מראש הגיעו לפה שחקנים טובים, וברגע שהתחברנו בצורה טובה, גם הניצחונות הגיעו. אני מקווה שנמשיך מחר ביכולת הטובה שלנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully