וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה שוקלים לתבוע את דראפיץ'

10.2.2010 / 11:10

הסיבה: מעורבותו, לכאורה, בעסקת גולסה. גורם במועדון: "הנושא בטיפול משפטי". דרסיליה קיבל אזרחות ישראלית

מכבי חיפה שוקלת לתבוע את מאמן מכבי הרצליה ועוזר המאמן שלה בעבר, סלובודאן דראפיץ', זאת בעקבות מעורבותו לכאורה בעסקת אייל גולסה. כזכור, על פי מידע שהגיע למועדון, עוזר המאמן לשעבר הוא זה שיצר את הקשר עם סוכן השחקנים הסרבי ניקולה דמיאנץ'. גורם במועדון אמר הבוקר: "הנושא נמצא בטיפול משפטי. אם יתברר שהוא אכן היה מעורב, כפי שכבר הובהר לנו, האפשרות הזאת בהחלט נלקחת בחשבון".

למרות מספר ניסיונות, את תגובתו של דראפיץ' לא ניתן היה להשיג. בחיפה הסבירו אתמול כי "היה ראוי שעובד מועדון לשעבר יודיע לנו על כוונה עתידית שלו לקחת שחקן תחת חוזה ולשווק אותו לכאורה לקבוצה אחרת. דיני האתיקה והמוסר הבסיסיים דורשים זאת".

עוזר המאמן הנוכחי של מכבי חיפה, גיאורגי דרסיליה, קיבל הבוקר (רביעי) הודעה ממשרד הפנים לפיה הוא ומשפחתו יקבלו אזרחות ישראלית מלאה, לאחר 14 שנים בהן הוא שוהה בישראל. משרד הפנים העניק לדרסיליה, לבנו הבכור גיאורגי (17) ולבנו הצעיר ג'יג'י (12) את האזרחות.

דרסיליה אמר הבוקר: "אני וילדיי גאים להיות אזרחי ישראל. חיכינו זמן רב לקבלת האישור הסופי. אנו אוהבים את המדינה, מרגישים חלק בלתי נפרד ממנה ונתרום למענה את כל מה שנוכל ויידרש מאיתנו". דרסיליה שיחק במהלך השנים בהפועל תל אביב, הפועל כפר סבא, צפרירים חולון ומכבי כפר קנא. לישראל הוא הגיע מדינמו טביליסי. דרסיליה עצמו החמיא אתמול לאחר המשחק מול הפועל כפר סבא (5:0) לחלוץ ולדימיר דבאלישווילי. גם ליאור רפאלוב קיבל מחמאות על יכולתו.

הבעיה: שחקנים רבים רוצים לעזוב לאירופה

בחיפה מתכוונים לחדש בקרוב את החוזה של המגן הצעיר טאלב טואטחה, אבל טרודים לא מעט מהעובדה שמספר שחקנים שואפים להגיע לאירופה בעונה הבאה. סוכן השחקנים דודו דהאן, שביקש לאחרונה להיפגש עם מכבי חיפה, מייצג את החלוץ שלומי ארבייטמן, הקשר בירם כיאל והחלוץ מוחמד גדיר. כזכור, אתמול עקב סקאוט בלגי אחר ארבייטמן ודקל קינן, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים גלעד קצב. בחיפה ינסו לשכנע את קינן להישאר בתום העונה בקבוצה, אך השחקן נחוש לעזוב לאירופה.

בימים הקרובים אמור להיחתם החוזה החדש של אייל גולסה בקבוצה, כאשר עדיין לא נקבע מה יהיה גובה סעיף השחרור של השחקן לחו"ל. בחיפה מעוניים שהסעיף יקבע פיצוי גבוה ככל האפשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully