וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "בשביל דאבל קודם צריך לקחת אליפות"

9.2.2010 / 21:10

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מה-0:5 על כפ"ס בגביע: "נמשיך עם הדרייב הזה". סקאוטים מבלגיה וליבריה צפו במשחק

זה שמכבי חיפה משייטת בליגה, זה כולם כבר יודעים למשך חודשים רבים. הערב (שלישי) נכנסו הירוקים גם למעגל המשחקים בגביע המדינה, והוכיחו שהחיים במפעל היוקרתי לא פחות קלים, לפחות כרגע. חיפה פגשה את הפועל כפר סבא, מהמקום השביעי בליגה הלאומית, ולא התקשתה להביס 0:5 על מנת להעפיל לשמינית הגמר.

שני סקאוטים הגיעו על מנת לצפות במשחק הערב. סוכן שחקנים שעובד עם גנק הבלגית צפה בשלומי ארבייטמן ודקל קינן ואילו נשיא מועדון מליבריה הגיע יחד עם סקאוט לעקוב אחר פטריק דופלה וג'ורג' בייסה מכפר סבא, אך לא ממש התרשם מהם.

ליאור רפאלוב זכה למחמאות על יכולתו, כאשר גם הצמד של ולדימיר דבאלישווילי שימח מאוד את הצוות המקצועי ובסיום שוחח עימו עוזר המאמן גיורגי דרסיליה. אגב, שחקנים בחיפה אמרו לדבאלישווילי באימון אתמול: "תבקיע כמה שיותר, רק לא נגד נבחרת ישראל. אולי אחד מאיתנו ישחק נגדך".

כפי שפורסם שלשום, סוכנו של אייל גולסה ירון גלעדי סגר את כל הפרטים עם עו"ד אודי שוכטוביץ' לגבי החוזה של אייל גולסה, עליו הוא צפוי לחתום בימים הקרובים לארבע וחצי שנים. גוסלה נכח במשחק ושוחח עם הקפטן יניב קטן שלא שיחק בגלל הרחקה.

מאמן האלופה, אלישע לוי, נשאל בסיום האם נהנה מהמשחק, ואמר: "נהניתי מהסוף. משחקי גביע אי אפשר לתקן, אבל באנו מוכנים, עשינו את זה חד וחלק, כמו שצריך". כשנשאל האם חשש מהמשחק, אחרי ההדחה מול רעננה בגביע הטוטו, אמר המאמן: "מי שלא חושש לא מצליח. נגד רעננה למדנו את הלקח". כשנשאל האם תצליח חיפה לזכות בדאבל, אמר לוי: "בשביל דאבל קודם צריך לקחת אליפות. המאבק יהיה קשה, ובגביע נעשה כל מה שאפשר כדי להצליח בכל משחק. אין סיבה שלא נמשיך, אנחנו נראים טוב, משחקים טוב, ונמשיך עם הדרייב הזה".

ליאור רפאלוב, ששיחק היטב בשורות הירוקים ובישל פעמיים, הוסיף: "בכל זאת זו קבוצה מהליגה השניה, ואנחנו בעונה טובה. אנחנו משחקים בבית, משחקים כדורגל יפה, הקהל נהנה, והיה לנו חשוב לנצח - במיוחד אחרי ההפתעה שהיתה אתמול בגביע. בגביע אנחנו בתחילת הדרך, ובליגה אנחנו מצליחים לנצח מדי שבת. אנחנו מאוד מקווים שנמשיך ביכולת הזאת כדי שיהיה אפשר לדבר על דאבל, אבל זה עוד רחוק".

מנגד, מאמן הפועל כפר סבא, תומר קשטן, הודה שלקבוצתו מלכתחילה לא היו סיכויים רבים לחולל הפתעה: "מכבי חיפה לא שוות כוחות לקבוצות בליגת העל, אז אחת כמה וכמה לקבוצות בליגה הלאומית. עשינו את המקסימום ואני יכול לומר לשחקנים תודה על המאמץ שהם השקיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully