וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "השחקנים נתנו הכול ונלחמו עד השנייה האחרונה"

איתן נוח

9.2.2010 / 20:47

מאמן הפועל ירושלים היה מאוכזב מההפסד לקאזאן ביורוקאפ. קוקיה: "עוד שבועיים במלחה נצטרך לנצח ביחד עם הקהל"

סביר להניח שאיש בהפועל ירושלים לא ציפה שהקבוצה תחזיק במאזן 0:3 אחרי שלושת המשחקים הראשונים בשלב הטופ 16 ביורוקאפ. אלא שקבוצתו של גודס היתה במרחק נגיעה משם הערב (שלישי), לפני שנכנעה למשחק נהדר של מרקו פופוביץ', שקלע 11 נקודות ברבע האחרון, בדרך ל-26 במשחק כולו, אותו ניצחה קאזאן 71:78. שתי הקבוצות ייפגשו בעוד שבועיים במלחה, במשחק אותו תהיה חייבת ירושלים לנצח (ועדיף בפער של 7 נקודות ומעלה) בשביל לשמור על סיכויים טובים להעפיל ל-8 האחרונות.

מאמן הקבוצה, גיא גודס, אמר לאתר הרשמי של הפועל ירושלים לאחר המשחק: "היה משחק קשה. אפשר לראות בזה תוצאה טובה, אבל אנחנו מאוכזבים". על התנאים הקשים בו התמודדה ירושלים, בקור הרוסי שעמד סביב מינוס 11 מעלות, אמר גודס: "קשה לשחק פה. השחקנים נתנו הכול ונלחמו עד השנייה האחרונה. למרות איבודי הכדור והריבאונדים בהתקפה שהם לקחו ופגעו בנו, הצלחנו להישאר במשחק".

אורי קוקיה, שסיים עם 10 נקודות ו-8 ריבאונדים, והיה אחד הגורמים שסייעו לירושלים להישאר במשחק, אמר לאחר ההפסד: "היה משחק כדורסל אגרסיבי של שתי קבוצות התקפיות טובות. הריבאונד פגע בנו אבל לא ויתרנו". על היריבה שעמדה מולו, אמר הפורוורד: "לקאזאן יש כלים התקפיים בכל עמדה ולא היה פשוט לעצור אותם. עוד שבועיים במלחה נצטרך לנצח בהפרש גדול יותר ביחד עם הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully