וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי באר שבע - בית"ר ירושלים: הנאחס ייגמר בנגב?

דור בלך

9.2.2010 / 18:33

אחרי התקופה הרעה שעוברת עליה, מחזיקת הגביע תנסה לצאת מהמשבר (ד', 18:45, 5+ לייב). טל ובנאדו צפויים לקבל מנוחה

עם שתי זכיות ברצף, תחל מחר (רביעי, 18:45, שידור ישיר ב-5+ לייב) בית"ר ירושלים במסע לשמירה על התואר ותנסה להפוך לקבוצה הראשונה מאז הפועל תל אביב (ב-1939) שמצליחה לזכות בתואר שלוש פעמים ברצף. בית"ר אמנם תשחק מול מכבי באר שבע ממרכז הטבלה בלאומית, אך בקבוצה מעט חוששים מהפתעה על חשבונם וזוכרים כי בשנה שעברה הפועל עכו כמעט והביכה אותם בסיבוב ט'.

במהלך השבוע תירגל יצחק שום בעיקר ניצול מצבים מול השער לאחר שבשני המשחקים האחרונים הגיעה הקבוצה לאינספור מצבים אך התקשתה לתרגם זאת לשערים, כשבשיא התרגולים הציב שום את שחקניו מול שער ריק. "אתם מגיעים להמון מצבים אבל לא מנצלים אפילו עשרה אחוז", אמר המאמן לשחקניו. "חשוב לדעת לנצל מצבים בעיקר במשחקי גביע".

על אף הדריכות הגבוהה, שום צפוי לתת מנוחה לעידן טל ולאריק בנאדו לקראת משחק הליגה מול מכבי חיפה בשבוע הבא. פאולו דה לה האסה פצוע ויחמיץ את המשחק, כשקובי מויאל יתפוס את מקומו. פרט לכך לא מתכנן שום שינויים, כשאריאל הרוש יפתח בשער, אלירן דנין וחן עזריאל כמגנים, תומר בן יוסף יפתח לצד שמעון גרשון במרכז ההגנה. סבסטיאן ואסקז צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב כשיחליף את עידן טל במרכז הקישור לצד קובי מויאל, כשלפניהם ימשיכו עידן ורד, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי וטוטו תמוז.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חן עזריאל, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, אלירן דנין, קובי מויאל, סבסטיאן ואסקז, אבירם ברוכיאן, עידן ורד, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

מכבי באר שבע: אופיר עזו ייעדר בשל צהובים

מכבי באר שבע עלתה לראשונה בתולדותיה לליגה השנייה רק לפני כחצי שנה, ורוצה לרשום היסטוריה נוספת בדמות עלייה לראשונה לשמינית גמר גביע המדינה, על אף היריבה הקשה. "נכון שמבחינת כדורגל בית"ר הרבה יותר טובה מאיתנו, אבל גם לנו יש מה למכור", סיפר מאמן מכבי באר שבע, שרון אביטן, שזכה בגביע כשחקן עם הסינדרלה הגדולה מכולם - הפועל רמת גן.

"אנחנו לא ריאל מדריד ואפילו לא הפועל באר שבע, אבל ננסה להיכנס בדלת שבית"ר תפתח לנו, ואנחנו יודעים שעכשיו הדלת בבית"ר די פרוצה", התייחס המאמן ליכולת הרעה שמציגה מחזיקת הגביע בליגה.

אביטן יאלץ להסתדר ללא אחד הכוכבים שלו, שחקן בית"ר לשעבר, אופיר עזו, שיחמיץ את המשחק בעקבות צהובים, אך למרות זאת המאמן שומר על אופטימיות. "אנחנו קבוצה וננסה לנצח כקבוצה. אם נדע לנצל את הפתחים שבית"ר יתנו לנו, יש פה אפשרות להפתעה. נקווה שאוהדי הפועל באר שבע יבואו לתמוך בנו כנציגת העיר ובגלל השחקנים הרבים שגדלו אצלם".

הרכב משוער, מכבי באר שבע: אורי מכלוף, רן מלכה, תומר חליבה, סטיבן אופיי, מיקי עטיה, אבי מלכה, אורן חזן, יוסי אלקיים, ינון ברדה, ערן זגר, חוזה מרטינז גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully