וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל עכו: זמן לשנות כיוון

שתיים מהקבוצות בפורמה הפחות טובה בליגה לאחרונה ינסו לנצל את משחק הגביע ביניהן כדי לרשום שיפור (רביעי, 18:00)

בני יהודה סיימה הערב (שלישי) את הכנותיה לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את הפועל עכו במסגרת סיבוב ח' של משחקי גביע המדינה (רביעי 18:00). הזהובים מגיעים להתמודדות אחרי תקופה לא טובה בליגה כאשר הקבוצה לא ניצחה בששת משחקיה האחרונים. בעונה שעברה נוצחה בני יהודה על ידי בני סכנין כבר בשמינית הגמר והפעם ינסו במועדון ללכת רחוק כמה שאפשר במסגרת התואר היחיד שעוד נותר לקבוצה להילחם עליו. בצוות המקצועי גם מאמינים שנצחון מחר בגביע ייתן לקבוצה זריקת מרץ גם לגבי המשך הליגה.

המאמן גיא לוזון צפוי לעשות שני שינויים בהרכב כאשר עוז ראלי שסיים לרצות עונש הרחקה, יחזור לעמדת המגן הימני והבלם הקולומביאני איבן גארידו שלא שיחק במשחק התיקו המאופס נגד בית"ר ירושלים בשבת, החלים ממחלה וייפתח במרכז ההגנה לצידו של דין מורי.

חסן אבו זייד ולירוי צעירי יתופקדו בקישור האחורי כאשר לוזון דורש מהם המון אגרסיביות ונחישות בעמדה זו. עומרי אפק מיכאל זנדברג ופדרו גלבאן ישלימו את חוליית הקישור כאשר אלירן עטר יפתח כרגיל כחלוץ בודד בחוד.

הקפטן אסי בלדוט שסובל עדין מקרע חלקי במפשעה ייעדר בין השאר גם בשל מחלה. המגן איציק עזוז נקנס על ידי הנהלת הקבוצה בהזמנת כל הקבוצה לארוחה וזאת בשל התקרית עמו במהלך סוף השבוע שעבר כאשר הוא עשה דין לעצמו ובעקבות אי שילובו בהרכב הפותח אף ביקש מממנכ"ל הקבוצה משה דמאיו, מספר ימים להירגע ולא נכלל בשל כך בסגל הקבוצה בשבת נגד בית"ר.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, לירוי צעירי, עומרי אפק, מיכאל זנדברג, פדרו גלבאן, אלירן עטר


אחרי חמישה הפסדים רצופים בליגה, תנסה הפועל עכו לשים מחר את הצרות בצד ולהפתיע את בני יהודה במסגרת סיבוב ח' של הגביע. בעכו עדיין זוכרים את ההישג מלפני ארבע שנים, במסגרתו הדיחה את מכבי תל אביב בשמינית גמר הגביע, אבל אחרי ההארכה הודחה ברבע גמר על ידי הזהובים אותם תפגוש מחר.

לקראת המשחק ערך המאמן, ירון הוכנבוים, אסיפת קבוצה בה בעיקר ביקש משחקניו לנצל את הגביע בכדי לחזור לתלם: "הגביע זו במה מצוינת עבור כולם לחזור ליכולת הטובה שהצגנו העונה. בואו ננצל את המשחק מחר בכדי להחזיר לנו את הביטחון שאבד לנו בשבועות האחרונים".

יחד עם הרצון להצליח בגביע, בעכו יודעים שהליגה חשובה יותר והוכנבוים צפוי לתת מנוחה לעוד מספר שחקנים. עומרי אלמקייס (אדום) ודודו גורש (צהובים) ייעדרו מחר כשאת מקומו של השוער יתפוס גד עמוס. גם אדק מב'ה, ליאור לוי ורועי דיין הפצועים לא יכללו בסגל מחר. בנוסף אליהם הוכנבוים החליט לתת מנוחה לליעד אלמליח, ג'וני טטנבאום ושחר סימנטוב. את מקומם של השלושה יתפסו בן בנימין, אבי אלפסי ואושרי גיטא.

הרכב משוער: גד עמוס, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, דודי פדלון, עמנואל אמנגואה, בן בנימין, אבי אלפסי, איברהים עבדול ראזאק, בן מרטין, אושרי גיטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully