וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית החומש של פרדי דוד

דור בלך

9.2.2010 / 19:20

מכבי פ"ת לא התחשבה באחי נצרת, פירקה אותה 1:5 ועלתה שלב. טריאנוב (צמד), עומר דמארי, רומן וגבאי כבשו, דיין צימק

מכבי פתח תקוה ואחי נצרת היו עסוקות בחודשים האחרונים בעיקר בדבר אחד - מאבקי ההישרדות בליגת העל. הערב, שחקניו של פרדי דוד הצליחו לשים בצד את הצרות בליגה, להתרכז במפעל השני בחשיבותו בארץ, לנצח 1:5 את מכבי אחי נצרת ולהעפיל די בקלות לשמינית הגמר בגביע המדינה. לא בטוח שבליגה משחק כזה היה מסתיים בצורה כה חד צדדית, אך לפחות מבחינת נצרת, נראה שהשחקנים הרימו ידיים מהר מדי.

פתח תקוה עוד עלתה לשחק ללא אבי יחיאל ומוראד מגמאדוב הפצועים, אבל גם בלעדיהם הקבוצה הסתדרה היטב והצליחה להראות שיש לה מה למכור בחלק הקדמי. ונצ'ו טריאנוב, שכבש צמד, הראה שיש בפתח תקוה על מי לבנות, כשהיה אחד הבולטים בקבוצה. גם עומר דמארי, דן רומן ודובב גבאי הצטרפו לחגיגת השערים. נאור פסר, שערך הופעת בכורה בקבוצתו החדשה, שיחק מול האקסית, אבל לא הצליח לסדר לעצמו נקמה. את השער היחיד לנצרת כבש גיא דיין, אך גם הוא לא הצליח להתנחם בו עם התוצאה הרעה מבחינת נצרת.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים כיבוש שער. ברני ארדוב
מוקדם מאוד החגיגה החלה. שחקני פתח תקוה מקיפים את טריאנוב באהבה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 6 - מתפרצת של נצרת מצאה את תומר חמד לבד ברחבה מול דרגוסלאב יבריץ': החלוץ שלח כדור שטוח לפינה הרחוקה, שהכניע את השוער, אך עומר דמארי היה במקום והוציא את הכדור מהקו.

דקה 13 - גול! כדור קרן של עומר דמארי מצא את הראש של ונצ'ו טריאנוב, שמתוך הרחבה בעט לשער וקבע 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 28 - עבירה 20 מטר מהשער של נצרת הביאה לכדור חופשי. הכדור של נבוסה מרינקוביץ' פגע בחומה, הטעה מעט את ז'וסלן מאייבי, שאמנם הגיע לכדור, אך מהלחץ הדף אותו לקרן.

דקה 32 - גול! התקפה מתפרצת של המארחים הביאה את קובי גנון לשלוח כדור רוחב לעומר דמארי, שבנגיעה מקרוב כבש את השני וקבע 0:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 34 - במהלך השער דמארי נפצע והוחלף בדובב גבאי.

דקה 51 - גול! אסי משיח הרים כדור מהאגף הימני שמצא את טריאנוב פנוי, והקשר המשיך אותו פנימה וקבע 0:3 למכבי פתח תקוה.

דקה 62 - גול! בעיטה חופשית 35 מטר מהשער של פתח תקוה. גיא דיין בעט, הכדור הטעה את יבריץ' ונכנס פנימה, 1:3 למכבי פתח תקוה.

דקה 68 - מתפרצת למכבי פתח תקוה הסתיימה בכמעט שער: דובב גבאי נשאר לבד בחצי המגרש של אחי נצרת, הוא התקדם, ניסה לעבור את מאייבי, שהצליח על סף הרחבה לחטוף לו את הכדור בגלישה.

דקה 72 - גול! מגרלשוילי פרץ באגף והרים כדור לדן רומן, שהכניע את מאייבי וקבע 1:4 למכבי פתח תקוה.

דקה 75 - גול! דני פרדה שלח את דובב גבאי במסירה לאורך חצי מגרש, החלוץ הטעה את בלמי נצרת ולבד מול מאייבי שלח כדור חד לפינה, שקבע 1:5.

דקה 80 - פרדה וגבאי מצאו את עצמם ברחבה מול מאייבי, פרדה השאיר לגבאי, שבעט היטב, אך שוער נצרת הציל הפעם את כבודו ורשם הצלה מרשימה.

מכבי פתח תקוה: דרגוסלב יבריץ'; אורי אוזן, ניצן דמארי, סבסטיאן סנסוני, קובי גנון, אסי משיח, ונצ'ו טריאנוב, דן רומן, נבוסה מרינקוביץ' (דני פרדה 55), טל בן חיים (חיים מגרלשוילי 65), עומר דמארי (דובב גבאי 32).

מכבי אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, אסף בראון, מור דהאן, רמי דואני, נאור פסר (מאג'ד יונס 65), לוהאב כיאל (מוחמד עמרייה 61), שלומי חנוכה, איב ג'ידה, גיא דיין, טצ'ם נ'טויה, תומר חמד (אחמד עאבד 61).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully