וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "דורה מבין שהצלחת המועדון חשובה"

בעלי הפועל חיפה מכין את מאמנו להצטרפות של ניצן שירזי, שסיכם, כמנג'ר. האחרון לא יצטרף לפני פגישה עם דורה

מי שמתקשה להבין מה קורה עם תפקיד המאמן בהפועל חיפה, ייאלץ להמתין עוד כמה ימים עד שהדברים יתבהרו סופית. ניצן שירזי אמנם הגיע לסיכום כספי עם הבעלים יואב כץ, אך הוא מתנה את הצטרפותו למועדון כמנג'ר בשיחה עם המאמן הנוכחי שלומי דורה. אלא שגם אם דורה לא יסכים לקבל את העובדה כי שירזי יתערב בעבודתו, שירזי לא בהכרח יוותר על התפקיד.

המצב בהפועל חיפה די מעורפל וכץ עצמו מתעקש על מינויו של שירזי. בשיחה מווישנגטון הקפואה, שם אפילו כץ לא יכול להגיע לביתו בגלל השלג הרב שנערם ברחובות, אמר הבעלים: "את כל מי שבא למועדון צריך לקדם בברכה. ניצן יהיה תוספת מקצועית חשובה". על השאלה באיזה בדיוק תפקיד ישמש והאם שלומי דורה יסכים לנוסחה החדשה, גם הבעלים מתקשה לענות: "אנחנו מנסים ליצור נוסחה שתהיה מקובלת על כולם ושלומי יצטרך לקבל זאת, כי אני בטוח שהוא גם מבין שהצלחת המועדון היא זו שחשובה".

בכל אופן, שלא לציטוט אומרים במועדון כי אפשרות קלושה שהשניים יעבדו ביחד כי למעשה הגדרת התפקיד של שירזי אמורה להיות מנג'ר. בחיפה גם אומרים שהמצב ייפתר עד סוף השבוע לכאן או לכאן, כלומר או ששירזי ימונה למנג'ר ודורה יקבל זאת ויישאר בתפקיד, או שדורה בסופו של דבר יתפטר כפי שכץ רוצה ושירזי יהפוך להיות המאמן של האדומים מהכרמל. כאמור, כל זאת תלוי בהחלטת שירזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully