וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ערד-נצרת עילית: לשים את הצרות בצד

האורחת עסוקה בבעיות כלכליות, המארחת במאבקי התחתית והשתיים נפגשות בגביע. ביטון: "המשחק הזה די תקוע לנו"

בצל הבעיות הכספיות במועדון, יצאה הפועל נצרת עילית הבוקר (שני) לבית מלון בים המלח בכדי להתכונן למשחק סיבוב ח' של גביע המדינה במגרשה של הפועל ערד (שלישי, 13:30). הקבוצה שאף פעם לא הגיעה לשלבים הגבוהים של גביע המדינה וגייסה את הכסף למלון מאחד האוהדים, תנסה מחר לא למעוד מול היריבה מליגה א' דרום.

נצרת עילית נמצאת בתקופה הפכפכה, כשלמרות שהקבוצה בצמרת, ראש העיר הצהיר כי הוא מקווה שזו לא תעלה לליגת העל. בחלון ההעברות מכרה נצרת עילית את כוכביה מוחמד כליבאת (למכבי חיפה) ומור שושן (להפועל תל אביב) וגם המאמן, אלדד שביט, חסר ניסיון ורק בן 28. יחד עם זאת, הגביע הוא סיפור אחר ובמועדון מקווים להיות הסינדרלה של המפעל.

לרשותו של שביט יעמוד סגל מלא ושינוי אחד מסתמן בהרכב הקבוצה כשנידאל חוג'יראת, שנעדר מהמשחק הקודם עקב צהובים, יחזור לקישור.

הליגה קודמת לכל

מהצד השני תופיע אחת הקבוצות האלמוניות ביותר בסיבוב ח' של הגביע, הפועל ערד. ההישג הגדול של הקבוצה הוא עצם ההעפלה, השניה בהיסטוריה, לליגה א' בעונה שעברה לאחר ניצחונות במבחנים על הפועל מחנה יהודה וצפרירים חולון. בעיר עצמה אין ממש התרגשות לקראת המשחק למרות שערד מעולם לא התמודדה בסיבוב זה של הגביע.

ובכל זאת, במועדון לא ממש בונים על הגביע מכיוון שהקבוצה נמצאת במאבקי תחתית קשים: "המשחק הזה די תקוע לנו", אמר שמעון ביטון מאמן הקבוצה וכוכב העבר האגדי של הפועל באר שבע. "הרי אנחנו לא נלחץ את ידו של הנשיא והמצב בליגה הרבה יותר מדאיג אותי מהגביע. מצד שני, בגביע ותמיד אפשר לעשות הפתעה, בטח מול נצרת עילית שהיא אמנם קבוצה טובה הרבה יותר מאיתנו, אבל היא לא מהאריות של הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully