וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אום אל פאחם-סכנין: "רוצים להיות על המפה"

המארחת מצמרת ליגה א' צפון מקווה להפתיע בדרבי המגזר בגביע (ג', 13:30, 5+ לייב). סואן ולירן כהן בהרכב של סכנין

בני סכנין, ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שלישי, 13:30, 5+ לייב) מול עירוני אום אל פאחם. לאחר שלושה ניצחונות בליגה האווירה בסכנין מצוינת ובמועדון רוצים לשמר אותה עם מעבר חלק לשלב הבא ולהימנע מהפתעות במיוחד שמדובר בדרבי קטן של המגזר. למרות שמדובר בפערים משמעותיים ברמה, מרקו בלבול, ביקש היום משחקניו באימון לשמור על רצינות ולא להקל ראש ביריבה מליגה א'.

המאמן שמעודד מהיכולת של השחקנים יערוך שינויים קלים בהרכב מחר. עבאס סואן יחליף במרכז הקישור את חיים בנון המוצהב ואילו לירן כהן שכבש את שער הניצחון מול עכו בשבת יעלה לראשונה בהרכבה של הקבוצה במקומו של אחמד קאסום.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, נסטיה צ'ה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, לירן כהן, ג'קו ערפאת.

התרגשות גדולה באום אל פאחם

מול סכנין תתייצב עירוני אום אל פאחם סגנית מוליכת ליגה א' צפון. באום אל פאחם ישנה התרגשות גדולה לקראת המשחק ולעובדה שהיא מארחת את הקבוצה הבכירה במגזר. לפני שנתיים כמעט הפתיעה הקבוצה הקטנה מאום אל פאחם גם בסיבוב ח' את מכבי נתניה כשגררה אותה עד לפנדלים בקופסה, ומחר אום אל פאחם לא מתכוונת להרים ידיים מראש.

המאמן סמיר עיסא אמר היום לקראת המשחק מחר: "אנחנו בדיוק כמו סכנין - רוצים להיות על המפה. במשחק אחד עם טקטיקה נכונה והרבה רצון, הכל יכול להיות". עיסא עדיין מתלבט לגבי ההרכב מחר, כשהוא עדיין לא החליט אם יפתח עם אשרף סולימאן או כפיר בן דוד.

הרכב משוער: מגדי חלאיילה, סאלח חאג', וואהב ברכאת, מוחמד גברין, וואליד עבאס, מוחמד מחאגנה, כפיר בן דוד (אשרף סולימאן), וואליד ג'ברין, אורן זילכה, אמיר אבו עראר, פדאל עאמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully