וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש-עירוני נתיבות: זכרונות מ-96'

8.2.2010 / 17:50

בבירת הנגב זוכרים את הזכייה היחידה בגביע, המסע לשחזור יחל עם נתיבות וכחילה (ג', 17:00, 5+ לייב). בעיות הגנה לעזורי

כשמדברים על גביע המדינה בבאר שבע, קשה שלא להיזכר בזכייה היחידה בתולדותיה של הקבוצה מהנגב במפעל הזה. עונת 1996/7 תיזכר לא רק בגלל הזכייה בגביע, אלא גם בגלל הזרים שכיכבו בה, ג'ובאני רוסו וסיאד חלילוביץ'. בבאר שבע ינסו לעשות העונה את הבלתי ייאמן, עם זרים הרבה פחות איכותיים אבל עם קהל תומך שצמא מאוד לתואר.

המשוכה הראשונה מחר (שלישי, 17:00, 5+ לייב) של גיא עזורי תהיה עירוני נתיבות, קבוצה צנועה עם מאמן בעל שם מוכר, אהוד כחילה, שהיה שותף לירידה הטרגית של באר שבע לליגת המשנה עונה לאחר הזכיה בגביע עם גוטמן ובעונות האחרונות עבד במחלקת הנוער של מכבי באר שבע מהליגה הלאומית. אורן פחימה ואיציק פרץ הם השמות המרכזיים בהם ינסה להתמקד עזורי במשחק הזה. הראשון כבש שמונה שערים העונה, השני שבעה.

לפי האימונים השבוע, אמור המאמן להחזיר את החלוץ אוהד קדוסי להרכב על חשבונו של חנן פדידה ולצדו יפתח ברק בדש, החלוץ שחוזר מהשעיה. אביתר אילוז שמתאושש מפציעה צפוי לפתוח כמגן ימני אבל הבעיה של עזורי צפויה דווקא במרכז ההגנה, משום שוויליאם סוארז ודנילו מוריירה סובלים ממתיחה במפשעה וכנראה שלא יוכלו לשחק מחר. ראיין אדלי ודנדי אוקונגו צפויים לפתוח במקומם ונדב קידר יפתח על הספסל. בקישור, יוסי אופיר ואייל שן יחזרו לשחק יחד בקישור האחורי, כשדוד רביבו ומאור מליקסון יתמכו בהתקפה. הבשורה המפתיעה מגיעה בעיקר מכיוון עמדת השוער הראשון, כשדור דוידי עשוי לתפוס את מקומו של טברטקו קאלה, שאמנם דורש הבהרות בנוגע לחוזה שלו בעונה הבאה, אבל לא נמצא בשיא כושרו בתקופה האחרונה. ההחלטה הסופית בעניין תתקבל כנראה רק מחר.

בנתיבות מאמינים מאוד שאפשר להגיע רחוק במפעל הזה ולראיה ההישג הגדול בעונה שעברה. הקבוצה העפילה לשמינית גמר גביע המדינה שם נעצרה על ידי הפועל עכו כשקודם לכן היא הדיחה את עירוני ראשון לציון, הפועל מחנה יהודה והפועל ערד. המשחק האחרון נערך בביתה לעיני יותר מ-6,000 אוהדים, שהרבה זמן לא ידעו אושר מהקבוצה שלהם. כ-3,000 אוהדים אמורים להגיע למשחק הזה.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: דור דוידי (טברטקו קאלה); אביתר אילוז (אייל שן), ראיין אדלי, דנדי אוקונגו, שמעון הרוש; יוסי אופיר, אייל שן (מוחמד אדמו), דוד רביבו, מאור מליקסון; אוהד קדוסי, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully