וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר כפ"ס-רמת השרון: מחפשים עידוד לליגה

דור בלך

8.2.2010 / 17:42

המארחת מליגה א' דרום רוצה לנצל את הגביע כמקפצה לבריחה מהתחתית. הקבוצה של יהודה זגורי בכלל חולמת על ליגת העל

לאחר שהמאמן החדש צחי תייר רשם ניצחון בכורה במשחקו השני בקבוצה ביום שישי האחרון, תנסה בית"ר כפר סבא לעשות היסטוריה ולעלות לשמינית גמר גביע המדינה לראשונה בתולדותיה. הקבוצה שיחקה בעבר בסיבוב ח' של הגביע, אך הודחה מול הפועל בית שאן של אלישע לוי כשהפסידה 2:0 במפגש היחיד שלה עם קבוצה מהליגה הבכירה.

הקבוצה של תייר, שעלתה מעל הקו האדום ומתרכזת במאבקי ההישרדות בליגה א' מכילה כמה שמות מוכרים כמו קפטן הנבחרת האולימפית לשעבר אוהד צור, ניר טואף, אחיו של בלם הפועל רעננה איתי טואף, אקס מכבי חיפה איציק זעפרני ושוער מכבי הרצליה לשעבר חיים קאופמן. "כמובן שאנחנו אנדרדוג, אבל במשחק אחד הכל יכול להיות", מספר צחי תייר. "נקווה שנוכל לנצח ולעלות שלב, ומזה לשאוב עידוד גם לעבודה הקשה שמחכה לנו בליגה".

מנגד רמת השרון מגיעה מצמרת הלאומית כשהיא במקום השני ממנו מעפילים לליגת העל, שם מעולם לא הייתה. הקבוצה של יהודה זגורי מגיעה אחרי שני ניצחונות ברצף וללא שום מורחקים או פצועים. עם זאת, המאמן שוקל לתת מנוחה לחלק משחקניו במשחק מחר, אך מקפיד לא לזלזל ביריבה. "המשחק אולי קל על הנייר, אבל מה עושים עם הנייר בסוף כולם יודעים", מסביר זגורי. "כל משחק הוא קשה ורק אם נעשה אותו קל הוא יהיה קל. אנחנו מועדון קטן שמעולם לא הגיע רחוק בגביע ואנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולהגיע הכי רחוק שאפשר לצד העפלה לליגת העל לראשונה בהיסטוריה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully