וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ממינוס לפלוס

איתן נוח

8.2.2010 / 13:59

הפועל ירושלים הגיעה לקאזאן הקרה, שם נעות המעלות בין מינוס 11 ל-17, ותנסה לצאת משם עם ניצחון שלישי בשלב הטופ 16

הפועל ירושלים תתמודד מחר (שלישי, 18:00) במשחק השלישי בשלב הטופ 16 של היורוקאפ נגד קאזאן הרוסית. ירושלים מגיעה למשחק במומנטום חיובי מאוד באירופה, אחרי הניצחון המפתיע בוולנסיה והניצחון היותר מתקבל בארץ על גלאטסראיי הטורקית. הניצחונות ממקמים את ירושלים במקום הראשון בבית, שממנו עולות שתי קבוצות. ניצחון בקאזאן, ונראה כי שום דבר לא יעצור את גיא גודס ושחקניו מלהתקדם לשלב הבא.

מאמן הקבוצה, גיא גודס, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אין ספק שמצפה לנו מחר משחק קשה מאוד מול הקבוצה הטובה ביותר בבית שלנו. קאזאן מגיעה למשחק לאחר שני הפסדים ביורוקאפ ובליגה הרוסית ותעשה הכול בשביל לנצח. אנחנו באים לנצח חד וחלק. הקבוצה שלנו נמצאת במומנטום טוב ונרצה להמשיך אותו גם בקאזאן. נכון שמדובר בקבוצה ביתית חזקה שחייבת את הניצחון, אבל אנחנו באים להילחם על הפרקט ולחזור עם ניצחון שיקדם אותנו בצורה משמעותית לעבר השלב הבא".

קווין פינקני הוסיף: "קאזאן פייבוריטית. מדובר בקבוצה עם התקפה מצוינת ,אחת הטובות ביורוקאפ ובאולם הביתי שלה בהחלט צפויה לנו משימה קשה. נצטרך לתת דגש מיוחד בהגנה, להיות מרוכזים ושכל אחד מאיתנו ייתן 100 אחוז מעצמו בכדי לחזור עם ניצחון. הוכחנו השנה שיש לנו קבוצה טובה מאוד עם הרבה אופי שיודעת לנצח גם במשחקים קשים, ואני מקווה שנתעלה על עצמנו פעם נוספת ונחזור עם ניצחון חשוב".

ירושלים ביקשה לדחות את משחק הליגה הבא שלה נגד הפועל גלבועגליל, שהיה אמור להיערך השבוע, כדי שהקבוצה תוכל להמריא לרוסיה מוקדם ככל האפשר, על מנת להתרגל לקור הרוסי, כשהטמפרטורות הממוצעות בקאזאן נעות השבוע בין מינוס 11 למינוס 17 מעלות. האולם בקאזאן לא מעלה זיכרונות חיוביים מידי עבור האדומים מהבירה. כזכור, ירושלים התעמתה עם הרוסים בשנתיים האחרונות. בעונה שעברה היא הובסה בקאזאן ב-22 נקודות ולפני שנתיים ב-57 הפרש, הפסד שעדיין לא נשכח.

מן העבר השני, קאזאן מגיעה למשחק בסיטואציה לא הכי נעימה. בשבוע שעבר הפסידה הקבוצה בביתה לוולנסיה של נבן ספאחיה 72:68, עם יום קליעה חלש של 21 מ-60 מהשדה. גם בליגה הרוסית נחלה קאזאן הפסד ביום שישי האחרון לחימקי מוסקבה. מרקו פופוביץ' (18.4 נקודות למשחק), קריסימיר לונצ'אר (15.1 נקודות למשחק) וטיירל ליידי (14.9 נקודות למשחק) יהוו את האיום המרכזי מבחינת גודס. מאצ'יי לאמפה, שהספיק לשחק עם קאזאן שני משחקים במפעל, עומד בינתיים על ממוצע של 11.5 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully