וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "אין לי בעיה שניצן שירזי יצטרף"

7.2.2010 / 21:49

מאמן הפועל חיפה התייחס לשמועות על צירופו של שירזי כיועץ מקצועי אחרי ה-2:2 מול הפועל פ"ת. מחפוד: "היינו נאיבים"

הפועל חיפה יצאה מעודדת מהמשחק היום (ראשון) מול הפועל פתח תקוה (2:2), אחרי שער השוויון של ירו בלו בדקה ה-93. במהלך השבוע שעבר וגם היום עסקו במעמדו של שלומי דורה בקבוצה ובסיום המשחק הסכים המאמן לדבר על מצבו.

"אני לא חושש לרגע למעמדי", אמר. "אם צריך לעשות שינויים אז הם ייעשו. בעל הבית רוצה את הטוב ביותר. דובר על כך שניצן שירזי יגיע כיועץ מקצועי ומבחינתי אין בעיה עם זה כי יחסי הכוחות בתוך המועדון לא ישתנו".

על המשחק והקללות של האוהדים הוסיף דורה: "אני מקווה שהגול הזה יוציא אותנו לדרך חדשה. בכדורגל צריך עור של פיל ולמזלי נולדתי איתו. זה נכנס מאוזן אחת ויוצא מהשנייה, אבל אני יכול להבין את האוהדים ואת התסכול שלהם. חבל שבמשחק חוץ בו אנחנו כובשים שני שערים אנחנו לא מצליחים לנצח".

אוסטין אג'ידה, שוער הפועל פתח תקוה, פרק את כתפו ובקבוצה חוששים שייעדר עד שבועיים מהמגרשים. ערן לוי שבעט את הכדור שגרם לכתפו של השוער לצאת מן המקום התנצל בסיום המשחק: "ביקשתי סליחה ממנו. הוא לקח שני גולים גדולים ואני מקווה שהוא ירגיש טוב. אני לא יודע אם חזרתי לעצמי, בעטתי שתי בעיטות טובות והיה לי משחק טוב בסך הכל וחבל שזה לא הספיק, אבל אין מה לעשות, צריך להרים את הראש ולהתכונן למשחק הבא".

גם לוי התייחס לשמועות סביב דורה: "אין ספק שזה מפריע לשחקנים שמדברים על שלומי דורה, זה לא מוסיף לנו לכלום ואני לא חושב שהמאמן הוא הבעיה במועדון. היום שיחקנו בשביל שלומי ובשביל האוהדים ואני שמח שלא הפסדנו את המשחק". לקראת משחק הגביע מול הפועל תל אביב ביום רביעי הוסיף לוי: "הפועל מציגה את הכדורגל הכי טוב וצפוי לנו משחק קשה מאוד".

אלי מחפוד נשמע מאוכזב מאוד בסיום: "בטח שאנחנו מאוכזבים. קיבלנו גול בדקה קריטית ולא ידענו לשמור על התוצאה. הקבוצה שיחקה בסך הכל טוב אבל חייבים לנצח בבית והיינו בסיום נאיבים. הגענו להרבה מאוד מצבים ולא כבשנו בעוד שחיפה בקושי הגיעה למצב וכבשה פעמיים. במאבקים מסוג זה צריך לשמור על התוצאה ולא לנסות לרוץ ולהגדיל את התוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully