וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבועות הקרובים צפויה פגישה בין קורנפיין ואולמרט

דור בלך

7.2.2010 / 11:41

יו"ר בית"ר עשוי לבקש מרה"מ לשעבר לעזור במיציאת ספונסר חדש. לקראת הגביע, במועדון מסמנים איקסים על האקסים

לאחר שהחלו לעכל את הבשורה כי קרוב לוודאי שגומא אגייאר לא יתמוך בקבוצה בעונה הבאה, בבית"ר ירושלים מתחילים להגביר את קצב ההכנות לקראת הלא נודע. כזכור, בבית"ר בונים רבות על תמיכה של ראש העיר ניר ברקת ושל ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט במציאת ספונסר במקומו של אגייאר.

העירייה אמנם לא מתקצבת את בית"ר ירושלים, אלא רק מאפשרת לה להשתמש בחינם באיצטדיון טדי ולקבל את ההכנסות מפרסום בו בזמן במשחקים, שיחדיו מצטברים לסכום של מיליוני שקלים בשנה, אך במועדון זוכרים כי ברקת מנסה למצב עצמו כראש עיר פרו-חילוני והיה זה ששכנע את אגייאר להשקיע בקבוצות הספורט בעיר בקיץ שעבר.

בשיחה עם וואלה! ספורט סיפר מקורב לאולמרט כי בשבועות הקרובים צפויה להתקיים פגישה בין ראש הממשלה לשעבר לבין יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין, וכי השניים כבר שוחחו בצורה בלתי פורמלית פעמים רבות ביציע בטדי, כולל לאחר אישפוזו הכפוי של אגייאר לפני מספר שבועות. אולמרט עצמו אינו מעוניין לדבר על הנושא עם התקשורת עד אחרי שתתקיים הפגישה כדי לא להצטייר כמי שרותם את העגלה לפני הסוסים.

פאולו דה לה האסה יחסר בגביע, ואולי גם נגד חיפה בליגה

בינתיים ממשיכים בית"ר בהכנות למשחק גביע המדינה מול מכבי באר שבע מהליגה הלאומית ביום רביעי הקרוב. אמש (שבת) סיימה הקבוצה את משחקה במחזור ה-21 בליגת העל נגד בני יהודה בתיקו 0:0, למרות שבית"ר שלטה והגיעה למצבי כיבוש רבים. מחזיקת הגביע מתכוונת להסתער על התואר השני בחשיבותו במטרה להגו על הזכייה מאשתקד ולהציל את העונה, לאחר שגם זכתה בגביע הטוטו העונה.

עוזר המאמן דוד אמסלם עקב אחרי הקבוצה הדרומית בשבועות האחרונים והעביר ליצחק שום את רשמיו. מי שזכו למירב תשומת הלב הם האקסים של בית"ר - תומר חליבה, אופיר עזו ומיקי עטיה, שמוביל את טבלת הכיבושים של הבאר שבעים בליגה ובגביע. פאולו דה לה האסה, שנפצע אתמול, סובל ממתיחה בשריר וייעדר מהמשחק. הפרואני בספק גם למשחק הליגה מול מכבי חיפה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully