וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של גולסה הגיע להבנות עם מכבי חיפה

7.2.2010 / 19:20

ירון גלעדי שוחח עם פרקליט המועדון, הצדדים ייפגשו שוב בשני: "הפרטים נסגרו, גולסה יהיה שחקן חיפה ב-5 השנים הבאות"

יותם רונן

הוידאו באדיבות ערוץ הספורט

ירון גלעדי, סוכנו של קשר מכבי חיפה, אייל גולסה, שוחח היום (ראשון) עם פרקליט המועדון אודי שוכוטוביץ', והשניים קרובים לסיכום על חוזה לארבע וחצי שנים. יש לציין כי הפרטים נסגרו באופן עקרוני בטלפון, ורק מחר צפויה פגישה רשמית בין נציגו של השחקן ובין מכבי חיפה. גלעדי אישר את הידיעה ואמר: "סגרנו את הפרטים, גולסה יהיה שחקן מכבי חיפה בחמש השנים הבאות". גורם במכבי חיפה אמר: "מדובר בהבנות בעל פה בלבד, דבר עדיין לא נחתם".

בתוך כך נודע כי ההתאחדות האיטלקית שלחה היום בקשה להתאחדות הישראלית באשר לשחרור הבינלאומי של גולסה, אך בחיפה לא מתכוונים לספק את השחרור בטענה שגולסה חתום בשורותיה על חוזה.

מוקדם יותר הבוקר הגיע גולסה לאימון מכבי חיפה והתנצל בפני המאמן אלישע לוי, זאת לראשונה מאז המריא בחשאי לאיטליה על מנת לחתום בלאציו האיטלקית. הקשר שוחח בארבע עיניים עם המאמן, וקודם לכן דיבר עם חבריו לקבוצה והתנצל על מעשיו. אתמול (שבת) קיבל השחקן הוראה להגיע לאימון כדי לעבור טיפולים. בסביבתו של השחקן טוענים כי בניגוד להערכות, גולסה לא יירד להתאמן עם קבוצת הנוער. שחקן בקבוצה אמר: "אייל טעה ואוהדים לא שוכחים דברים כאלה. לא יהיה קל לפיס אותו עם האוהדים. הוא צריך לקחת בחשבון שזאת תהיה תקופה קשה".

כפי שפורסם אתמול, בחיפה עשו ביממה האחרונה נסיונות לפייס בין המאמן לשחקן. השניים לא דיברו מאז שהקשר חזר מאיטליה ולכן שיחה בין השניים הייתה בלתי נמנעת. אתמול גולסה לא נכח במשחק הליגה מול הפועל באר שבע, בו ניצחו הירוקים 1:4. בחיפה הבהירו לגולסה כי במידה ולאציו תחליט לתבוע אותו על הפרת הסכם, הקבוצה תעמוד מאחוריו ותעזור לו מבחינה משפטית.

במהלך האימון, גולסה עצמו נראה מכונס בתוך עצמו באימון, כנראה על רקע אי הנעימות שנוצרה עם השחקנים. השחקן התאמן בחדר הכושר ואלישע לוי אמר לשחקנים באימון: "יש לנו שחקן חיזוק חדש. מלאציו", ואלה גיחכו. בחיפה אמרו כי אלישע לוי ניסה למתן את המתיחות עם השחקנים ובסביבתו של המאמן אמרו: "הפרשה כבר מאחורינו. אייל שחקן שלנו, על כל המשתמע מזה".

גולסה שוחח גם עם מספר שחקנים בקבוצה להם אמר: "אם הייתם רואים את המתקן של לאציו גם אתם לא הייתם חוזרים. מרגע שנחתתי שם היה לי מאמן אישי צמוד, האוהדים שלהם כל הזמן רצו להצטלם איתי. יש שם מתקנים ברמות שאנחנו לא מכירים כאן בישראל. הייתה לי תקופה קשה, שיגעו אותי כדי שאחזור".

לאור האירוע עם גולסה, בחיפה מתכוונים כעת להקפיד יותר על הארכת הסכמים עם שחקנים. בחודש יוני תזמן ההנהלה את המגן טאלב טוואטחה לחתום על חוזה חדש לחמש שנים, משום שאז ימלאו לו 18 שנים. את השחקן אמור לייצג במשא ומתן דודו דהאן. גורם במועדון הבהיר: "בניגוד לגולסה, טוואטחה עדיין לא קיבל מענקים בסדר גודל כזה שהופכים את חוזהו למקצועני. מיד בתום העונה טוואטחה יחתום על חוזה חדש".

השלושער של שלומי ארבייטמן הצליח לשגע אפילו את דפי הסטטיסטיקה. המאזן של שני החלוצים במכבי חיפה, כולל ולדימיר דבלאישווילי, עומד כעת על כיבוש שני שליש משערי הקבוצה. השוער ניר דוידוביץ' נראה אתמול מאוכזב מהעובדה שלא שבר את רצף הדקות ללא ספיגה (היו חסרים לו 48 דקות) שקבע גיורא אנטמן אך אמר לחבריו: "אני מוכן לא לספוג באופן קבוע מעל 950 דקות ולא לשבור את השיא".

ביום שישי נפרדה קבוצת הנוער של מכבי חיפה מטורניר ויארג'יו לאחר תיקו 1:1 מול בולוניה. הסקאוט הראשי של פיורנטינה צפה בישראל זגורי, שכבש את השער היחיד לזכות קבוצת הנוער ואף החמיא לו לאחר המשחק. במהלך השבוע צפויות התפתחויות בנושא ולא מן הנמנע שתבקש ממכבי חיפה לזמנו להתרשמות בתום העונה. כך או כך, זגורי מתכוון לצאת באופן גלוי מהארץ אם ייצא למבחנים ומתכוון לקבל את אישור מכבי חיפה לכל מהלך עתידי.

עדכון ראשון: 7/2 10:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully