וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמליח: "אנחנו צריכים שינוי"

למרות ההפסד לסכנין, בהפועל עכו אין כוונה לפטר את הוכנבוים, שזכה לקריאות מהקהל. לירן כהן: "אהבה כזו בחיים לא קיבלתי"

אחרי שהשיגו ניצחון שלישי רצוף, אנשי בני סכנין חגגו ממושכות בסיום הניצחון 0:1 על הפועל עכו. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, היה מרוצה מאוד, אבל לא התייחס למטרה ספציפית להמשך הליגה, ואמר: "היה 0:1 גדול ולא קטן כי שיחקנו מצוין לאורך כל המשחק והניצחון הגיע לנו בזכות. אסור לנו לנוח על זרי הדפנה ולחשוב שמה שעשינו זה מספיק, אלא נצטרך להמשיך ולעבוד קשה.

"מעבר להמשכיות, ראינו היום שיפור ברמת המשחק וכל הכבוד לשחקנים היום", הוסיף מאמן סכנין. "אנו לא מדברים על מה שיספק אותנו בסוף העונה, אלא על הדברים שאנחנו צריכים לעשות עכשיו, ואם נעשה אותם בצורה טובה, אז אני מאמין שנסיים את העונה בצורה טובה".

גיבור הניצחון, לירן כהן, שכבש בנגיעתו הראשונה בכדור אחרי שנכנס כמחליף, אמר: "זה כמו חלום להיכנס ולהבקיע שער ניצחון, אבל צריך להסתכל לשבוע הבא ולהמשיך את היכולת. אני נמצא חמישה ימים בסכנין, ואהבה כזו בחיים לא קיבלתי. בית חם זה בלשון המעטה, כי פשוט אין דברים כאלה". לגבי המשך העונה אמר הקשר: "אני לא רוצה להתעסק במטרות. אנחנו כרגע חושבים איך לעבוד קשה ולבוא מוכנים לכל משחק".

אלמליח: "אנחנו צריכים שינוי"

בהפועל עכו הדברים נראים הרבה יותר גרוע, כאשר הקבוצה ספגה את הפסדה החמישי ברציפות ושוב תעביר שבוע במקום האחרון של הטבלה. לאוהדים המעטים של הקבוצה נמאס מהמצב, ובמהלך המשחק הם קראו למאמנם, ירון הוכנבוים, להניח את המפתחות ולהתפטר. לשחקנים הם צעקו: "אין לכם כבוד".

למרות התסכול שחש בסיום המשחק יושב ראש עכו, ציון ויצמן, כרגע אין בכוונתו לעשות זעזוע מקצועי. הוכנבוים אמר על הקריאות נגדו: "מדובר באדם אחד שלא נתתי לקרוב משפחה שלו להיבחן לקבוצה והוא רק חיכה לימים האלה יחד עם שלושת ילדיו. אני לא מתייחס לדברים האלה".

על מצב קבוצתו הוסיף הוכנבוים: "אנחנו נמצאים בתקופה ממש לא טובה וצריך לדעת איך להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. בכדי לצאת מהמצב הזה, נצטרך לעבוד יותר קשה. היו מספיק קבוצות העונה שהיו באותו מצב כמו סכנין. אנחנו צריכים להאמין ועם הדרך יגיע גם ניצחון שייתן לנו את הביטחון להמשיך הלאה. זה הסגל שיש לנו ואני אוהב את השחקנים. הוא זה שהביא לנו את המקום העשירי בסיום הסיבוב הראשון, כך שאין מה להלין בנושא הזה".

ליעד אלמליח: "אין ספק שאנחנו בתקופה לא טובה. אולי זה חוסר ניסיון או ביטחון. אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים והבאנו חיזוק שיכנס לעניינים. אני מקווה שמכאן זה רק יילך וישתפר ואם לא יתפסו עלינו פער מלמעלה, הכל יהיה בסדר. אין ספק שביכולת הזו אנחנו לא נוכל להישאר בליגה. אנחנו צריכים איזשהו שינוי. אולי עם עוד קצת מזל נציג את היכולת שהצגנו בהתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully