וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רי רייס ואמט סמית' נכנסו להיכל התהילה

7.2.2010 / 0:34

השניים, מגדולי השחקנים ב-NFL, נבחרו להיכל, יחד עם ראס גרים, ג'ון רנדל וריקי ג'קסון. כריס קרטר ושאנון שארפ בחוץ

יש שחקנים שאין לגביהם שאלה בכלל, שחקנים גדולים מהמשחק, כאלה שמקומם בהיכל התהילה מובטח עוד בטרם פרשו. שניים מהשחקנים הללו הם ג'רי רייס, התופס הגדול בהיסטוריה, ואמט סמית', מהרצים המובילים אי פעם, שנבחרו הלילה (בין שבת לראשון) להיכנס להיכל במסגרת מחזור 2010.

רייס וסמית' הם השניים היחידים מ"עמדות הכישרון" (קוורטרבק-רץ-תופס) שהגיעו להיכל השנה. יחד איתם נכנסו גם ראס גרים, שחקן קו ההתקפה של וושינגטון בשנות ה-80, ריקי ג'קסון, הליינבקר של ניו אורלינס וסן פרנסיסקו, וג'ון רנדל, התאקל של מינסוטה וסיאטל.

רייס נחשב לא רק לתופס הטוב אי פעם, אלא גם לאחד משחקני הפוטבול הגדולים שדרכו על המשטח. מ-1985 עד 2000 שיחק בסן פרנסיסקו, עימה זכה שלוש פעמים בסופרבול, וסיים את הקריירה באוקלנד, בה שיחק שלוש עונות וחצי (בתחילת 2004 שיחק בסיאטל וחזר לריידרס במהלך העונה). הוא חתום על 22,895 יארדים ב-1,549 תפיסות ו-197 טאצ'דאונים בתפיסה בקריירה (יחד עם עשרה בריצה - 207 בקריירה). כל הנתונים הללו, יחד עם עוד עשרות נתונים אחרים, הם שיאים שקבע ועדיין לא נשברו.

סמית' שיחק בדאלאס בין 1990 ל-2002, היה הצלע העיקרית בטריו המפואר שכלל את הקוורטרבק טרוי אייקמן והתופס מייקל אירווין וסיים את הקריירה עם שתי עונות באריזונה. לרשותו 18,355 יארד בגיחה ו-164 טאצ'דאונים (בשתי הקטגוריות הוא מחזיק בשיא הליגה).

בין המאוכזבים שלא נכנסו להיכל: ריצ'רד דנט, הקיצוני ששיחק בהגנת הברס הקילרית של שנות ה-80, כריס קרטר, התופס של פילדלפיה ומינסוטה, רוג'ר קרייג, הרץ האחורי של סן פרנסיסקו ושאנון שארפ, הטייט אנד האימתני של דנבר ובולטימור ואנדרה ריד, התופס המעולה של בפאלו בילס

חדשות נוספות: וורן סאפ, שמפרשן בקביעות את הסופרבול עבור ערוץ ה-NFL, נחקר על ידי משטרת מיאמי ביץ' בשל תלונות על אלימות במשפחה. הוא הורד מהאוויר. ליין קיפין, מאמן דרום קליפורניה, מנסה לגייס קוורטרבק בן... 13, דייויד סילס. הילד כבר נתן את הסכמתו בעל פה, אולם לא יוכל לחתום עד 2015. מייקל אירווין הגיש תביעה נגדית נגד האשה הטוענת כי אנס אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully