וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד: "התוצאה מאכזבת"

6.2.2010 / 21:50

מאמן מכבי פ"ת התייחס לשערי השוויון שספגה קבוצתו בנתניה. מחמאות למרינקוביץ'. מנשה: "לא שיחקנו כמו שאנו רגילים"

אחרי שבועיים בהם איבדה יתרון ונקודות, הצליחה הערב (שבת) מכבי נתניה לחזור פעמיים מפיגור בדרך ל-2:2 ביתי מול מכבי פתח תקוה. ראובן עטר אף נאלץ להסתדר ללא ארבעה שחקני הרכב, אלמוג כהן, רביד גזל, קלמי סבן וטל מעבי, יצא מרוצה מהנקודה וגם מהעובדה שבמשחק נטלו חלק שני שחקני קבוצת הנוער: עדי נמני וגל גניש שערכו הופעת בכורה בבוגרים.

"היו חסרים לנו שחקנים מאוד משעמותיים במרכז השדה ובגלל זה היו קטעים של משחק מפוזר", אמר עטר והתייחס להרכב הצעיר: "היו הרב שחקני נוער ולמעשה זה היה חצי חצי. אני שמח על כך ששחקנים צעירים נכנסו והוכיחו את עצמם. מצד שני, לאורך זמן אנחנו צריכים את כל השחקנים. כבר במשחק הקרב שלושה חוזרים לרוטציה וזה מאוד חשוב. הוכחנו הרבה אופי בכך שחזרנו פעמיים מפיגור. כל הכבוד לשחקנים".

שלו מנשה, שבישל את שער השוויון לביוואן פרנסמן, סיכם: "בניגוד למשחק נגד הפועל תל אביב, המשחק הזה התבסס על תסריט הפוך. נאלצנו לחזור פעמיים מפיגור ויכול להיות שזה דבר חיובי. שותפו היום שישה או שבעה שחקנים מקבוצת הנוער ובמשך הרבה דקות לא שיחקנו כפי שאנחנו רגילים ובמערך שאנחנו רגילים, בגלל הפציעות. מכבי פתח תקוה קבוצה קשה וטובה. ביום שלישי יהיה סרט אחר בבלומיפלד. נגד מכבי תל אביב, נצטרך לבוא עם יכולות גבוהות. נעשה ונצליח".

הנבואה של אופיר לוזון

במכבי פתח תקוה יצאו מאוכזבים מהתוצאה. המאמן פרדי דוד סיכם: "אני מחלק את התוצאה של המשחק הזה לשניים: אחרי תצוגת הנפל נגד מכבי חיפה, חזרנו לשחק ונתנו תצוגה טובה במגרש קשה. הדבר השני שצריך להתייחס אליו הוא העובדה שהבקענו פעמיים, הובלנו פעמיים והגענו לארבעה מצבים בהם יכולנו להכריע את המשחק. נענשנו על ההחמצות ולכן התוצאה מאכזבת".

הקשר דן רומן הוסיף: רומן: "אנחנו קצת מאוכזבים, הובלנו פעמיים ובכל זאת לא ניצחנו את המשחק. המטרה היא להמשיך ולצבור עוד נקודות. אנחנו משחקים כבר חדש וחצי טוב יותר. כשמנצחים, המצב החברתי טוב והמוראל גבוה".

במועדון היו מרוצים מאוד מהופעת הבכורה של הקשר הסרבי נבוישה מרינקוביץ', שנכנס במחצית וכבש את השער השני בדקה ה-64. "זה שחקן שאני מכיר הרבה זמן. חיכינו בסבלנות כדי שיגיע. הוא יודע להעמיד שחקנים מול השוער, הוא בעל יכולת אישית גבוהה. במשחקים הבאים הוא ישחק 60 ו-90 דקות. הרווחנו קשר ברמה גבוהה", אמר דוד. עוד לפני המשחק ניגש למרינקוביץ' אופיר לוזון, מנהל הקבוצה, ואמר לו בנוכחות השחקנים: "אתה תעלה כמחליף ותכבוש תוך 20 דקות".

גם עומר דמארי סחט מחמאות על משחקו מהצוות המקצועי. הבלם מוראד מגמאדוב לא נכלל בסגל למשחק בשל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully