וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "זה היה המשחק ההתקפי הכי טוב שלנו העונה"

איתן נוח

6.2.2010 / 21:39

מאמן מכבי חיפה היה מבסוט מ-95 הנקודות של קבוצתו בניצחון על ראשל"צ. בירנבוים: "כל פעם יש סיפור אחר נגד הגדולות"

אחרי ההפסדים למכבי תל אביב והפועל ירושלים במחזורים הקודמים, מכבי חיפה חזרה הערב (ראשון) לעצמה, כשגברה 81:95 על מכבי ראשון לציון במשחק שפתח את המחזור ה-13 בליגת העל. הירוקים נהנו ממשחק שיא של דבון ג'פרסון (28 נקודות, 9 ריבאונדים), ובמחזור הבא מחכה להם משחק ביתי קשה וחשוב מול גלבוע/גליל, במה שעשוי להיות קרב ישיר על המקום השני בטבלה.

אשכנזי: "חושבים איך אפשר לחזק את הקבוצה"

"הדברים נראו אולי קל, אבל זה היה קשה מאוד", אמר מאמן חיפה, אבי אשכנזי, עם תום המשחק. "החבר'ה באו מרוכזים, שיחקנו את המשחק ההתקפי אולי הטוב ביותר שלנו העונה. אני מאוד מאוד מרוצה מהמשחק". על שילובו של ריצ'ארד רובי, שמתחיל להיראות כמו שצריך, אמר אשכנזי: "יש לנו מספר שחקנים על העמדה שלו, והוא צריך קודם לשחק הגנה, ולעזור בריבאונד ואז הוא יקבל יותר דקות". כשנשאל האם עצרה חיפה את ההידרדרות שלה בשני המשחקים האחרונים בהם הפסידה, אמר המאמן: "אם להפסיד במלחה ולמכבי תל אביב בחוץ זה הידרדרות, אז עצרנו אותה, ובכוח".

"אנחנו חושבים איך אפשר לחזק את הקבוצה, אם צריך לחזק את הקבוצה, במה לחזק את הקבוצה. אנחנו משחקים עם הסגל הזה, ובכנות אני לא יכול להיות יותר מרוצה ממה שקורה עד עכשיו. פערי הרמות מול מכבי הם כל כך גבוהים, אז הגענו ושיחקנו לא טוב וזו הייתה התוצאה. שנה שעברה מכבי הפסידה בחיפה, אולי בעתיד שוב ננצח את מכבי, אבל לא צריך להיות מרוכזים בהם כי יש מספיק קבוצות להיות מרוכזים בהן", הוסיף המאמן החיפאי.

עידו קוז'יקרו, שהופיע בעיקר למחצית השניה ועזר לקבוצתו לשמור על הפער הדו-ספרתי, הוסיף: "ממש לא היה קל, אבל אני שמח שדבון ג'פרסון נתן משחק מדהים, ובן דוד נתן את שלו, ועשינו את העבודה בהגנה כמו שאנחנו רגילים לעשות. מכבי, בלי להעליב את ראשון, היא קבוצה הרבה יותר טובה. זה היה משחק שונה לגמרי".

עמית בן דוד מיהר לפרגן בחזרה לחברו הטוב, שנמצא בכושר התקפי מצוין, ואמר: "את מה שיש לעידו אי אפשר לקחת ממנו. אני בטוח שגם הוא לא מבין איך הוא עושה את הנקודות. באנו מוכנים ועשינו את הדברים שהיינו צריכים לעשות. ראשון קבוצה טובה עם מאמנים טובים וקשה לנצח פה"

בירנבוים: "חיפה היו יותר טובים ואגרסיביים"

"יושבים פה שני מאמנים שהיו צריכים לנצח בירושלים", פתח מאמן ראשון לציון, אפי בירנבוים, את מסיבת העיתונאים לצד אבי אשכנזי. "באופן כללי אצלנו סיפור המשחק מתחיל לפני שלושה ימים, ברגע שדלרון ג'ונסון נפצע. ניסינו אותו, אבל זה לא עבד וזה התבטא במיוחד בהגנה. ניסינו כמה פעמים לחזור למשחק אבל זה לא מספיק. כל פעם יש סיפור אחר נגד הגדולות. הייתה לנו בעיה של פציעה היום. חיפה היו יותר טובים ואגרסיביים וניצחו את המשחק. המשחק שלנו היה רחוק מלהשביע רצון, ונקווה שלא נסבול מפציעות יותר, זה הכי חשוב".

ארון מגי, מנקודות האור הבודדות של הכתומים הערב, הוסיף: "הפסדנו לקבוצה טובה, הם שלטו עלינו בריבאונד. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד בשביל להשתפר. אני לא יודע מה בעיה אצלנו". באשר להפסדים במשחקים מול הקבוצות הגדולות, אמר הפורוורד: "אני חושב שיש לנו בעיה מנטלית מול הקבוצות הגדולות. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה. יש לנו שחקנים טובים, ואני חושב שאנחנו צריכים פשוט לשפר את משחק ההתקפה שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully