וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש האומות: ניצחונות לאנגליה ולאירלנד

6.2.2010 / 21:17

ג'וני ווילקינסון והאנגלים רשמו ניצחון ראשון על ווילס לאחר שלושה הפסדים, 17:30, האירים גברו על איטליה 11:29

את העונות האחרונות בטורניר שש האומות לא תרצה אנגליה לזכור, אבל אם לשפוט על פי משחק הפתיחה שלה הערב (שבת) נגד ווילס, לאנגלים יש סיבות לאופטימיות. לעיני הנסיכים וויליאם והארי ניצחו האנגלים בטוויקנהאם את הוולשים 17:30, ונתנו בוסט חדש לנבחרת פצועה וחבולה.

הוולשים כבר פיגרו 20:3 וחזרו ל-20:17, אבל האנגלים רשמו שני טרייז של ג'יימס האסקל (שני שלו במשחק) ודני קר בעשר הדקות האחרונות כדי לסגור את הסיפור ולרשום ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים לוולשים. ג'וני ווילקינסון רשם שלוש בעיטות עונשין מוצלחות והמיר היטב את שלושת הטרייז. אדם ג'ונס וג'יימס הוק כבשו שני טרייז רצופים, אבל לא הצליחו לעזור לנבחרתם להשלים את הקאמבק.

המשחק בין אירלנד לאיטליה בקרוק פארק היה פחות דרמטי והסתיים בניצחון אירי צפוי וקל, 11:29. ידיו, או יותר נכון רגליו של רונאן או'גארה היו עמוסות עבודה. או'גארה סיים עם ארבע בעיטות עונשין מוצלחות ושתי המרות לטרייז של ג'יימי הייסליפ ותומאס או'לירי. האירים עלו כבר ליתרון 3:23, לפני שקיין רוברטסון רשם את הטריי היחיד של האיטלקים במשחק.

אמיר שהם מאיגוד הראגבי הישראלי מוסיף: מחר ב-17:00 תתארח צרפת באדינבורו למשחק השלישי של המחזור, ללא סבסטיאן שאבאל שנפצע במהלך השבוע. "לה בלו" תפצה על חסרונו של "איש המערות" בקו אחורי מפלצתי, עם יאניק יאוזיו (101 ק"ג), מאתיו בסטארו (110), ואורליה רוז'רי (104), המכונה "ג'ונה לומו הבלונדיני" על שם הכוכב הניו-זילנדי המככב בסיוטיהם של צופי הסרט "אינוויקטוס". סגן הקפטן סילביאן מארקונה והסקורר הותיק וינסנט קלרק ינוחו על הספסל, בזמן שתומאס דומינגו ובנג'מין פול הצעירים יקבלו הזדמנות להרשים מול היריבה הנחותה. אצל הסקוטים יערוך כריס פטרסון את הופעתו ה-99 בנבחרת בעמדת המאסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully