וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה 0:1 את הפועל עכו

שער של לירן כהן (60) סידר לשחקניו של מרקו בלבול ניצחון שלישי ברציפות וסיבך עוד יותר את האחרונה בטבלה המידרדרת

רק לפני מספר שבועות מצבה של בני סכנין היה עגום, נואש וכל מילה יכולה להתאים לתאר את מה שעבר על הקבוצה בתקופת ערן קוליק. אלא שמאז לא מעט השתנה אצל מרקו בלבול, שנכנס לתפקיד וצירף לעצמו הערב (שבת) ניצחון 0:1 חשוב ושלישי ברציפות, שמשפר את סיכוייה של הקבוצה אולי לחשוב על פלייאוף עליון. סכנין קיפצה אל המקום התשיעי, ואם תמשיך ביכולת הזו, אין ספק שהיא תוכל לחלום על מעבר לפלייאוף האמצעי, כשהפעם מי שדאג להעניק את הניצחון היה לירן כהן המחליף, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-60 בנגיעה הראשונה שלו בכדור.

בהפועל עכו המצב לא יכול היה להיות עגום יותר. רק לפני מספר שבועות דיבר ירון הוכנבוים על כך שהוא מרוצה מאוד מהשחקנים שלו ולכן לא מתכנן שינויים נרחבים בחלון ההעברות. התיקו נגד הפועל תל אביב אולי טשטש את השחקנים, שממשיכים במפולת, סוגרים את טבלת ליגת העל ומגלים בעיקר נאיביות דווקא במשחקים החשובים שלהם בתחתית. אם זה יימשך כך, מי שסומנה כהפתעת העונה הנחמדה, תחזור מהר מאוד למקום שממנו היא באה ואת המפולת היא תנסה לעצור בשבוע הבא נגד הפועל פתח תקוה.

מהלך המשחק


דקה 5 - ג'קו ערפאת קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט כדור שפגע באחד משחקני עכו, שינה כיוון ושפשף את הקורה השמאלית של דודו גורש.

דקה 14 - אחמד קאסום חדר לרחבה, העביר כדור רוחב שכבר עבר את גורש, אך לפני שערפאת דחק את הכדור פנימה הגיע דודי פדלון, והרחיק את הכדור.

דקה 52 - פטי יא יא הצליח לנגוח כדור חופשי של סכנין מלב הרחבה, אך הכדור עבר מעל למשקופו של גורש.

דקה 60 - גול! ערפאת נשלח על הקו השמאלי, השתלט על הכדור ופרץ לכיוון הרחבה, שם העביר רוחב ללירן כהן המחליף, שבנגיעתו הראשונה בכדור הכניע את גורש מקרוב וקבע 0:1 לבני סכנין.

דקה 63 - הכשלה ברחבה של ליאור ראובן על חאמד גנאים הביאה לבעיטת עונשין מ-11 מטר. חאלד חלאיילה בעט לצד ימין, אבל גורש עצר היטב.

דקה 85 - עומרי אלמקייס המחליף פגע בלירן כהן בצורה קשה וספג כרטיס אדום שהותיר את הפועל עכו בעשרה שחקנים.

דקה 93 - לירן כהן מצא את עצמו לבד על קו הרחבה של עכו, אך בעט קרוב מאוד לקורה של גורש.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, נסטייה צ'ה (עבאס סואן 73), חיים בנון, חאלד חלאיילה (קאדו 82), חאמד גנאים, אחמד קאסום (לירן כהן 55), ג'קו ערפאת.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, דודי פדלון (אובודו אוקוצ'ה 65), ליעד אלמליח, ג'וני טננבאום (עומרי אלמקייס 72), שחר סימנטוב, איברהיל עבדול ראזק, עמנואל אמנגואה, בן מרטין (אושרי גיטא 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully