וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנג'י: "הקולטס ינצחו בקלות"

5.2.2010 / 21:12

מאמנה לשעבר של אינדיאנפוליס תומך בה ללא סייג: "זה אפילו לא יהיה צמוד". הערכות בקולטס: דווייט פריני ישחק

טוני דאנג'י היה מאמן אינדיאנפוליס קולטס עד סיום העונה שעברה, אז הודיע על פרישה מפוטבול, אבל הוא עדיין קשור בנפשו למועדון בו זכה בפעם היחידה בחייו בסופרבול, לפני שלוש שנים במיאמי. דאנג'י סבור כי המשחק שיתקיים בין ראשון לשני (1:20, METV ו-ESPN) כלל לא יהיה צמוד.

"אני חושב שהקולטס יפתחו יתרון כל כך גדול, שאנשים יגידו על פייטון מאנינג שהוא נתן משחק טוב", אמר דאנג'י, "זה יהיה אחד מאותם משחקים שהוא יודע לתת. זה אפילו לא יהיה צמוד". הוא המשיך והסביר בצורה קצת נחרצת מדי יחסית לדמות המאופקת המיוחסת לו: "מינסוטה שיחקה בניו אורלינס, איבדה חמש פעמים את הכדור, עשתה כמה שטויות בהארכה ועדיין הפסידה רק על שער שדה. אל תצפו מהקולטס שיאבדו כל כך הרבה פעמים את הכדור".

הקולטס אופטימיים לגבי מצבו של דווייט פריני, הקיצוני הגנתי הסובל מפציעה בקרסולו. ההערכות הן שפריני ישחק בסופרבול. "הוא מתקדם בכיוון הנכון ואנחנו אופטימיים, אבל עדיין מוקדם לדעת", אמר המאמן ג'ים קאלדוול. מאמן הסיינטס שון פייטון ניסה לשדר פאסון: "אשן טוב בשבת", אמר, "זה כמו כל משחק אחר, סוג של רוטינה".

ולעניינים שמחוץ לסופרבול. דאנטה סטולוורת', התופס שנכנס לכלא בשל הריגת הולך רגל בפלורידה, קיבל חנינה מהקומישינר רוג'ר גודל ורשאי לשחק ב-NFL. גודל השעה את סטולוורת' באוגוסט האחרון. ג'יי גלייזר מ"פוקס" טוען כי לפני שרקס ריאן, מאמן הג'טס, ביצע תנועה מגונה כנגד אוהדי מיאמי, הוא הוטרד פיזית על ידם והם אף ירקו לעברו. ריאן שלח את האצבע האמצעית לעבר האוהדים בתחילת השבוע, התנצל ונקנס בסכום של 50 אלף דולר על ידי הג'טס. אישה מפלורידה טוענת כי תופס העבר של דאלאס מייקל אירווין אנס אותה לפני שנתיים, והגישה נגדו תביעה אזרחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully