וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: פותחים את "שש האומות"

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

5.2.2010 / 20:09

אירלנד ואיטליה ייפגשו בשבת (16:30), כשאחריהן ישחקו ווילס ואנגליה ובראשון סקוטלנד וצרפת. שידורים ב-France 2

בשבת ייצא לדרך טורניר "שש האומות" האירופי השנתי בין שש הנבחרות החזקות ביבשת. שניים משלושת משחקי המחזור הראשון בטורניר יתקיימו בזה אחר זה (שידור ב-France 2), כאשר השלישי יתקיים למחרת.

ב-16:30 שעון ישראל תארח אירלנד, האלופה המכהנת, את איטליה, אשר נחשבת לנבחרת החלשה בטורניר. האירים יעמידו קו אחורי נוצץ עם בריאן אודריסקול, גורדון דארסי ורונאן אוגארה, שפציעתו של ג'ונתן סקסטון המבטיח פתרה למאמן דיקלן קידני את ההתלבטות בינהם לעמדת הרכז הרץ. הכללתו של אוגארה בהרכב הופכת לתמוהה את השארתו מחוץ לסגל של פיטר סטרינגר, אשר משחק לצדו בקבוצה מגיל נוער. אל מול החלוצים האיטלקים המאיימים תציב אירלנד גם קו קדמי חזק הכולל בין היתר את ג'ון האיס, פול אוקונל, דייויד וואלאס וג'יימי הייסליפ, יליד טבריה. ההרכב של ה"אזורי" טרם פורסם בזמן כתיבת שורות אלה (רוב תושבי אירלנד אינם לחוצים מכך).

תוצאת המשחק בין אנגליה לווילס שיחל בשעה 19:00 שקופה הרבה פחות, אך לבטח תירשם בו היסטוריה, כיון שיהיה הראשון שיוקרן בשידור חי בתלת-מימד, ב-40 בתי קולנוע ברחבי אנגליה. הצופים שיגיעו לאולמות יצפו בהרכב האטרקטיבי ביותר של אנגליה, הכולל בקו האחורי את ג'וני ווילקינסון, ריקי פלוטי ודילון אלמירטאג'. מאתיו טייט המוכשר שמאז ההופעה הגדולה שלו בגמר גביע העולם שימש בעיקר כסותם חורים יקבל את החולצה מספר 13, האהובה עליו, לכבוד יום הולדתו ה-24. הסקראם האנגלי ספג מהלומה כאשר שלושת שחקני הציר הבכירים של אנגליה נפצעו לפני הטורניר, אך מאחורי השורה הקדמית חסרת הניסיון ישחק צמד הבלמים הנפלא של סימון שו וסטיב בורתוויק. בעורף הסקראם יוצב ניק איסטר, שהניח רביעיה לטובת נבחרתו שהשפילה את ווילס במשחק הכנה לגביע העולם האחרון.

מתיו ריס, הלוכד (Hooker) הוולשי הפצוע במפשעה לא יטול חלק במשחק, אך גם בלעדיו הסקראם האדום הוא בעל פוטנציאל הרסני, בהנהגתם של גתין ג'נקינס ואדם ג'ונס, שביוני האחרון היו שותפיו של ריס גם בשורה הקדמית של "אריות בריטניה ואירלנד", נבחרת האיים הבריטיים. החדשות הטובות עבור ווילס הן שהמאסף לי בריין יוכל ליטול חלק במשחק. בריין הושעה מפעילות למשך שבועיים לאחר שחזר למגרש לפני שיצא השחקן שהחליף אותו בעת שקיבל טיפול רפואי. ביום שלישי הערעור שהגישה נבחרתו התקבל והעונש הומר בקנס של 5,000 יורו. חזרתו של בריין תאפשר לכוכב העולה ג'יימס הוק לשחק בקישור לצדו של ג'יימי רוברטס, כשגם שיין וויליאמס, הסקורר הגדול בהיסטוריה של ווילס, נכלל בהרכב. בכנף השניה יחליף טום ג'יימס את לי האף-פני המתאושש מפציעה בשריר השוק.

ביום ראשון תארח סקוטלנד את צרפת, כשה"לה בלה" פייבוריטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully