וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור לגויים

עו"ד אורי שלף

5.2.2010 / 12:01

מהעונה הבאה, הפועל אוסישקין תצטרך להתחיל להביא זרים, וממש לא מסיבות מקצועיות. אז למה כן? לאורי שלף יש הסבר

ביחד עם נסיקתה המטאורית של הפועל אוסישקין אל עבר צמרת הכדורסל הישראלי והעובדה שהיא מובילה כרגע בבטחה את הליגה הארצית ובדרכה הבטוחה לליגה השנייה, עולות בי הרבה מחשבות ותהיות לגבי העתיד הקרב הבא, בעיקר מחשבות בשפה האנגלית. הרי החל מהעונה הבאה אצטרך להתחיל ולחרוק שיניים, להתרגל לפסקי זמן דוברי אנגלית, לשמוע קולות אמני היפ הופ שונים בוקעים מחדר ההלבשה ולראות שחקנים שיושבים עם אוזניות במושבים הרחוקים באוטובוס בעוד שאר החבר'ה משחקים טאקי. עידן הזרים מגיע בקרוב להפועל אוסישקין, ולטובת קוראינו הציוניים שיושבים במשרדי האוצר והפנים, אולי כדאי שאשתמש מעתה בביטויי שעשוי להיות יותר קרוב ליבם – גויים.

גוי אחד יצטרף להפועל אוסישקין אולי כבר בעונה הבאה, ועוד מי יודע כמה גויים בשנים שלאחר מכן. מהר מאוד "יאללה חבר'ה" יהפוך ל"COME ON GUYS", ההגנה תהפוך לדיפנס וזה עוד לפני ששמענו מישהו מבטא נכונה את המילה אוסישקין באנגלית.

האמת, היינו מאוד רוצים להמשיך לראות אוסישקין כחול לבן, עם כמה שיותר שחקנים ישראלים על הפרקט וכמה שפחות דוברי אנגלית או סרבית. הבעיה היא שהמדינה שלנו, למרות כל מה שמספרים לנו, מתייחסת לאורחיה בעלי האזרחות הזרה ביד רחבה מאוד, הרבה יותר רחבה מאשר לאזרחיה הישראלים. כך, לדוגמה, בגלל חוקי מס תמוהים ומפלים כאחד לא משלמות הקבוצות מס על גויים המרוויחים עד 108,000 דולר (90 אחוז מהגויים מחוץ למכבי תל אביב נכנסים לקטגוריה זו), בעוד על ישראלי המרוויח את אותו הסכום יש לשלם כ-50 אחוז מס וכולנו, שוחרי הכדורסלן הישראלי או אפילו אלו מאיתנו שבוחרים לקנות רק מוצרים תוצרת כחול לבן בסופר, לא נבחר בכחול לבן אם ניאלץ לשלם כפול.

בכלל, מדינת ישראל היא גן עדן לגויים שמשחקים כדורסל: אשרות כניסה לארץ מונפקות לכבודם ללא כל בעיה, רוב אזרחי מדינתנו הם נאורים המדברים בשפה האנגלית, דלתות המועדונים נפתחות לכבודם, מיטב בנות ישראל נופלות לרגליהם ואולי החשוב מכל: במדינת ישראל, עמוק בתוך שנות האלפיים, עדיין לא מתבצעות בדיקות לחומרים אסורים (מישהו אמר סמים?) במשחקים, ומי מאיתנו שעדיין לא מבין את חשיבות העניין לכמות ואיכות הזרים שמגיעים לפה, שיחכה לעונה הבאה, אז הבדיקות אמורות להיכנס לתוקף. אולי כך נוכל לראות יותר ישראלים על המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully