וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיכוי טוב לשביתה ב-NFL ב-2011"

5.2.2010 / 10:29

יו"ר ארגון השחקנים ד'מרקוס סמית' אומר כי הדרישה לקיצוץ לא מקובלת ומוכן לקרב. טומלינסון: "זמני בצ'ארג'רס עבר"

ערב הסופרבול, ב-NFL מסתכלים בחשש לא קל כלפי עונת 2011, שלפחות כרגע נראית בספק גדול. ד'מוריס סמית', יו"ר איגוד השחקנים, אומר כי שביתה ודאית נראית באופק. "בסולם של 1 עד 10 אנחנו עומדים על 14".

הרקע הוא דרישתה של הליגה להפחית את השכר הממוצע של השחקנים. עונת 2010 תשוחק ללא תקרת שכר, ואחריה יפוג ההסכם. טענתו של סמית' מכוונת לבעלים, לדבריו מוכנים כבר לשביתה. "גם אם לא ישוחק משחק אחד, הקבוצות יקבלו 5 מיליארד דולר מרשתות שידור. אין פה יחס שווה לשחקנים, אם דורשים שהם יקצצו בממוצע 340 אלף דולר כדי 'להציל את הליגה'. לא קונה את זה". קומישינר הליגה רוג'ר גודל אמר כי הפירוש הזה של קיצוץ בסכום של 340 אלף דולר הוא "הצגה מוטעית ולא נכונה של הדברים".

הסנטר קווין מאוואי, נשיא האיגוד, נשמע אופטימי יותר: "אני בטוח שנגיע להסכמות, אבל יש ויתורים ופשרות שכל צד יצטרך לעשות". הליגה, מנגד, טוענת כי יש ירידה חדה בהכנסות חלק מהקבוצות, כמו, למשל, גרין ביי פאקרס.

לדניאן טומלינסון חושב שאין לו עתיד יותר בסן דייגו ושהמשחק מול הג'טס בפלייאוף היה האחרון שלו במדי הקבוצה, שבמסגרתה עשה קריירה מפוארת. לשחקן חוזה לעוד עונה בקבוצה, אולם לא ברור אם הוא ימומש. מהצ'ארג'רס נמסר: "כל הדיונים על חוזים עתידיים ייערכו מאוחר יותר החודש. כרגע אין החלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully