וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה דרש הבהרות בנוגע לחוזהו בעונה הבאה

4.2.2010 / 18:23

השוער למקורביו: בהפועל ב"ש לא הודיעו על המשך דרכי עד סוף ינואר, כמסוכם. גורם במועדון: "סיכמנו שיקבל תשובה עד מרץ"

שוער הפועל באר שבע, טברטקו קאלה, דרש בימים האחרונים הבהרות בנוגע לחוזהו של בעונה הבאה. הסיבה, על פי עדות שמסר למקורביו: הנהלת הקבוצה הבטיחה להודיע לשוער, שחתום עד תום העונה הנוכחית, האם היא מאריכה את חוזהו בעונה נוספת, לא יאוחר מה-31 בינואר. קאלה לא נכח במחנה האימון שקיימה הקבוצה בימים האחרונים באילות בטענה שהוא חולה ובמועדון אישרו כי זו גם הסיבה האמיתית להיעדרו. גורם במועדון אמר: "אנחנו שוקלים את הנושא. באופן עקרוני סיכמנו שיקבל תשובה עד חודש מרץ ועד אז יודיעו לו האם חוזהו יוארך. יכול להיות שבסופו של דבר נחתים אותו לעונה נוספת". את קאלה מייצג סוכן השחקנים עובד קראוס.

במחנה עצמו הפסידה הקבוצה 4:3 למטאליסט חראקוב, כאשר מהמשחק נעדר גם הבלם הברזילאי דנילו מוריירה. קאלה, שחזר רק היום לאימונים מלאים, יהיה כשיר למשחק בסוף השבוע נגד מכבי חיפה.

הקבוצה התאמנה היום תחת מזג אוויר סוער והצוות המקצועי הורה להעביר לשחקנים כפפות וכובעים, על פי הצורך. המגן שמעון הרוש והחלוץ ברק בדש ייעדרו מהמשחק הקרוב בגלל הרחקות ומי שתורגלו במקומם בהרכב הם המגן הצעיר אופיר דוידזאדה, שאמור לערוך הופעת בכורה בעמדת המגן השמאלי, ומאור מליקסון. אביתר אילוז צפוי להיכלל לראשונה בסגל מאז הפציעה שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully