וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחילאק, יא סתומים: רק ברקו

5.2.2010 / 16:00

אחרי חודשים של בורות, החלטנו להצטרף בשבועות הקרובים לקמפיין המוצדק למינויו של איל ברקוביץ' למאמן הנבחרת. אנחנו ראויים לו

זקני ההתאחדות אינם זוכרים מבוכה כזו: נותרו שבועות ספורים עד למינוי המאמן הבא של נבחרת ישראל בכדורגל ועדיין אין מועמד מוביל לתפקיד. הבעיה אינה כל כך בהיצע הדל, כמו בצל הכבד שמטיל העשור האחרון של הנבחרת – הקדנציה האנמית של ריצ'רד נילסן, הכדורגל הרקטלי של גרנט והסיוט המתמשך עם דרור קשטן. העובדה שהנבחרת לא הצליחה להתקדם תחת אלוף אירופאי ושני המאמנים הישראלים הבכירים והמעוטרים ביותר, גרמה לבכירי הענף לאבד אמון בתהליך מסודר ורציונלי.

לתוך התוהו ובוהו הזה, נכנס לפני שנה שחקן העבר המהולל והפרשן יוצא הדופן איל ברקוביץ'. "ברקו" הודיע שהוא רואה עצמו מועמד לאימון הנבחרת והסתייע בכמה מחבריו בתקשורת הספורט שניהלו מסע יחסי ציבור למען בחירתו. למרבה הצער, מקורביו של ברקוביץ' העניקו לו שירות דוב ופגעו אנושות בסיכוייו לזכות בתפקיד. הם התמקדו במאפיינים שאין להם דבר עם כדורגל, כמו פופולריות בקרב גולשים באינטרנט, "אהבה לנבחרת" ו"דוגריות". המחדל החמור ביותר שלהם היה חוסר ההתייחסות המוחלט למגרעות הידועות של ברקוביץ'. במקום להתמודד באומץ וביושר עם טענות לגבי חביבם, הם העדיפו להתעלם. הציבור הגיב בחוסר אמון, לוזון ואנשיו איבדו עניין וברקוביץ' הפך ממועמד לקוריוז.

רגע לפני הדקה התשעים, החליטה מערכת וואלה! ספורט לצאת לנסיון אחרון לתקן את המעוות. לאיל, אחד מטובי השחקנים שיצאו מקרבנו, מגיעה הזדמנות הוגנת להתמודד על המשרה מס' 1 בכדורגל הישראלי. כדי לשכנע את מי שטרם עמד על איכויותיו המיוחדות של ברקו, נתמודד באומץ ובכנות עם האתגרים שמציבה הדמות המרתקת הזו: גסות הרוח, השטחיות, האלימות, היעדר ממלכתיות, הסכסוכים התכופים עם שחקנים ומאמנים, שיקול הדעת הלקוי שהפך את הקריירה הבינלאומית שלו להחמצה מתמשכת, רשימת תארים דלה להפתיע שעומדת מאחורי ההתפארות ב"ווינריות", ההערכה העצמית המופרזת שנשמעת לעתים על גבול הפתולוגיה, האנוכיות, השפה הדלה, הראוותנות, חוסר הלויאליות, האוטוביוגרפיה המביכה, הטעם הבעייתי בנעליים... עם כל אלה ועוד, נתמודד כאן בשבועות הקרובים. נפרק את המוקשים, נדגיש את היתרונות ונשכנע אתכם ואת המושכים בחוטים שאיל ברקוביץ' יכול להצעיד את נבחרת ישראל למקום הראוי לה. הישארו איתנו, יהיה מרתק!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully