וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגני: " זה דבר גדול לצעירים שהמאמן מאמין בהם"

דור בלך

4.2.2010 / 17:14

מגן מכבי נתניה דיבר על קפיצת המדרגה שעשה העונה, רגע לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה: "אנו חייבים לשמור על ריכוז"

במכבי נתניה ממשיכים בהכנות לקראת משחק הליגה מול מכבי פתח תקוה בשבת, לאחר שבשני המשחקים האחרונים הצליחו לאבד יתרון של שניים ושלושה שערים. "לא היינו מספיק מרוכזים בסוף המשחק, עשינו כמה טעויות שלא מתאימות לנו ובגלל זה הפסדנו נקודות מאוד יקרות לקבוצה", מודה בלמה הצעיר של הקבוצה אוראל דגני. "אני מקווה שזה לא יחזור על עצמו ובפעם הבאה נביא את שלוש הנקודות המלאות".

דגני הוא אחת מנקודות האור של נתניה השנה. הבלם מפרדס חנה, שקיבל קרדיט ראשון אצל לותר מתיאוס בעונה שעברה, הפך לשחקן הרכב משמעותי שגם בלם רכש כמו ליאוניד קרופניק לא מצליח להזיז מההרכב. "יכול להיות שזאת עונת הפריצה שלי, אני משחק הרבה. בעונה שעברה שיחקתי בין 10 ל-12 משחקים, והצגתי יכולת טובה. אני מקווה לשמור על אותו כושר בהמשך העונה ולהיות חלק מקבוצת מכבי נתניה, זו השאיפה שלי".

במשחק הקרוב, ממנו ייעדרו רביד גזל וקלמי סבן שירצו עונש הרחקה על צהובים, ואלמוג כהן, שקיבל אדום במשחק מול הפועל ת"א, ייאלץ דגני לזוז מעמדת הבלם לעמדת המגן הימני אותה מילא בנבחרות הנוער השונות, כשאצל מתיאוס שיחק גם כקשר אחורי. "תקשורת טובה היא המפתח לכל תיאום", מסביר דגני. "יש לי תיאום טוב עם כל שחקני ההגנה. אני מקווה שגם בשבת תהיה תקשורת טובה בין חוליית ההגנה ושנשיג את שלוש הנקודות".

"לדעתי זה דבר טוב למועדון ששחקנים שגדלים במחלקת הנוער שלו מקבלים הזדמנות להוכיח את עצמם", מסתכל דגני על הזוית החיובית בחוסר ההתעניינות מצד הבעלים דניאל יאמר. "ראובן עטר נותן לשחקנים את הצ'אנס והם מוכיחים את עצמם וממשיכים לשחק. זה דבר גדול עבור שחקנים צעירים שמועדון ובמיוחד המאמן הראשי מאמין בהם. אני מקווה שכולנו נמשיך להציג יכולת טובה".

בינתיים פנתה מכבי נתניה להנהלת מכבי תל אביב בבקשה להעביר את אוהדי מכבי נתניה משער 5 לשער 7 במשחק גביע המדינה באמצע השבוע הבא. הנהלת מכבי תל אביב, שהחליטה להעביר את אוהדי היריבות לשער 5 עקב הנזקים שגרמו אוהדי בית"ר ירושלים לכסאות בשער 7, הודיעה לנתניה כי ישקלו בחיוב את הבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully