וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי ישראל: יש רק עוד מקום אחד

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

4.2.2010 / 12:56

בשבת יתקיים המחזור האחרון של העונה הסדירה, כשבמרכזו קרב ישיר בין אשקלון לחיפה על הכרטיס האחרון לפלייאוף

בשבת ב-12:00 יתקיים המחזור האחרון בעונה הסדירה של ליגת הראגבי הישאלית לגברים. המשחק המרכזי של המחזור יתקיים בקיבוץ אור הנר, שם תארח הפועל אשקלון את מועדון ראגבי חיפה לקרב ישיר ולוהט על הכרטיס האחרון בפלייאוף. כזכור, לאחר ההפסד בדקה האחרונה לחיפה בסיבוב הראשון הטיחו אנשי אשקלון טענות קשות בשופטים, החרימו במחאה את המשחק הבא ואף איימו לפרוש מהליגה. במשחק בין הקבוצות בגביע המדינה הובילה חיפה 0:19 בדקה ה-20, אך אשקלון ביצעה מהפך וניצחה בתוצאה 19:26.

"זה משחק העונה", אמר עופר המבורגר, המאמן-שחקן של חיפה. "בדרך כלל יש לנו הרבה ריספקט לאשקלון, אבל על המגרש לא יהיה שום ריספקט".

"אנחנו באים במטרה לנצח ולקחת אליפות, ולא חיפה תעצור אותנו בדרך לשם", טוען מצדו חנן גמבורג, קפטן אשקלון. "כשאנחנו בסגל מלא אנחנו משתווים ביכולת להפועל יזרעאל-גלבוע ולאס"א תל אביב, ובמאני טיים אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

בקיבוץ יזרעאל ייערך הקרב על המקום השני בין יזרעאל להפועל רעננה. הקבוצה שתפסיד עלולה, בהתאם לתוצאת המשחק באור הנר, לסיים במקום הרביעי בליגה ולפגוש בחצי הגמר את תל אביב החזקה למשחק חוץ. "אי אפשר לשלוט במה שקורה במשחקים האחרים", הסביר פיט סיקל, מאמן רעננה, "לכן נציב את ההרכב החזק ביותר שלנו, ואם נשחק ונאמין אחד בשני כמו לפני שבוע אהיה מרוצה בכל מקרה".

"גם אם חס וחלילה לא ננצח בשבת זה בסדר, כי בכל מקרה נצטרך לנצח את תל אביב בחוץ כדי לקחת אליפות", טוען קפטן יזרעאל אמיר בויטלר. "אבל אנחנו באים כדי לנצח, ולמרות פתיחת העונה הרעה לזכות בביתיות בחצי הגמר".

תל אביב אמורה לנסוע לקיבוץ צרעה למשחק נגד "האריות" ירושלים, אשר חווה עונת בלהות, במהלכה עקב גל פציעות הצליחה להשלים הרכב ולקיים משחק רשמי רק בארבעה מתשעת מחזורי הליגה. בהנחה שתל אביב תנצח במפגש, על המגרש או באופן טכני, היא תסיים לראשונה בתולדותיה את העונה הסדירה במאזן מושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully