וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נומאר גארסיהפארה בדרך לפרישה?

4.2.2010 / 10:54

השחקן בן ה-36 עשוי להודיע בקרוב כי יתלה את המחבט. חוזה חדש לג'סטין ורלאנדר, רייס חוזר: "אתן הכל על המגרש"

בסיום העשור הקודם נראה היה כי שלושה שחקנים יובילו את עמדת השורטסטופ בעידן החדש ב-MLB: אלכס רודריגז, דרק ג'יטר ונומאר גארסיהפארה. ג'יטר אכן נשאר בעמדה, כשלצדו בניו יורק יאנקיז משחק א-רוד בבסיס השלישי. הקריירה של גארסיהפארה הפכה לסיפור עצוב, לאחר שנפצע לפני עונת 2004, הועבר במהלך העונה בטרייד מבוסטון ולא היה שותף מעשי (רשמית כן) לאליפות של הרד סוקס בסיום אותה עונה. משם רק הלך ודעך, התגלגל בין קבוצות, וכעת מדווח בתקשורת האמריקאית כי השחקן בן ה-36 שוקל פרישה. לגארסיהפארה 31.3 אחוזי חבטה, 229 הומראנס, שש בחירות לאולסטאר ותואר רוקי השנה של ה-MLB, בו זכה ב-1997.

לאחר שהחמיץ כמעט את כל עונת 2009 בגלל פציעה, אומר חוזה רייס מניו יורק מטס כי הוא מוכן לעונה הבאה. "אני אהיה שם וזו תהיה חתיכת הופעה", אמר רייס ל"ניו יורק פוסט", "אעשה הכל כדי לתת את מה שאני יכול על המגרש. הפציעה הזו לא הייתה קלה. אפילו כשישבתי בבית סבלתי הרבה. עכשיו אני מוכן".

דטרויט תשמור אצלה את האס ג'סטין ורלאנדר, שחתם על חוזה חדש - 80 מיליון דולר לחמש שנים. ורלאנדר ניצח 19 משחקים בעונה שחלפה, וסיים עם ERA של 3.45. גריידי סייזמור מקליבלנד התנצל פומבית על תמונות העירום שלו שפורסמו באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully