וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיורנטינה הציעה לזגורי להגיע להתרשמות בקיץ

4.2.2010 / 10:14

נציגי הקבוצה פנו לקשר חיפה, שמחזיק בדרכון אירופאי, בטורניר באיטליה. גולסה צפוי לחזור בסופ"ש. קולמה בספק לב"ש

בעוד שפרשת אייל גולסה מסרבת להיעלם מתחת לפני השטח, שחקן נוסף של מכבי חיפה עשוי לקבל גם הוא הצעה, הפעם רשמית, להצטרף לליגה האיטלקית. לטורניר ויארג'יו שנערך באיטליה בהשתתפות קבוצת הנוער הגיעו נציגים של קבוצות רבות מהליגה האיטלקית, כשאתמול בערב (רביעי) קיבל הקשר ישראל זגורי, שמחזיק בדרכון אירופאי ושייך לסגל הבוגר, הצעה להצטרף להתרשמות בפיורנטינה, במהלך פגרת הקיץ. את השחקן מייצג סוכן השחקנים גלעד קצב.

למשחק האחרון במסגרת המוקדמות שייערך ביום שישי, מול בולוניה, צפויים להצטרף מספר נציגים של קבוצות אחרות, ששמעו כי השחקן מחזיק בדרכון אירופאי, דבר שעשוי לעזור לו להיקלט מבלי להיחשב כזר. יש לציין כי הקשר הראשוני של גולסה עם ראשי לאציו נוצר במהלך אותו טורניר ויארג'יו בעונה שעברה, שם נכח גם אחיו.

אמש ניצחה הקבוצה במסגרת הטורניר את ניו יורק האמריקנית בתוצאה 2:3, זאת בתום משחק דרמטי. זגורי שיחק 75 דקות והפגין יכולת טובה. במשחק הראשון הפסידה הקבוצה 3:1 לטורינו, אך בזכות הניצחון האחרון שמרה לעצמה סיכוי להעפיל לשמינית הגמר.

לגבי נושא גולסה, הרי שאחיו של השחקן נפגש אתמול עם ראשי לאציו בנוגע לבעיות המתעוררות מתוך החוזה. השחקן היה אמור לעלות אמש על טיסה לישראל, אך מסיבות שונות הוחלט לדחות את הגעתו. בסביבתו של השחקן מעריכים שיחזור עד סוף השבוע לארץ, אז הוא צפוי להיפגש עם ראשי מכבי חיפה.

בתוך כך, לפי התקשורת האיטלקית, לאציו תערוך ביום שישי מסיבת עיתונאים רשמית בה תציג את שחקני הרכש החדשים, כולל תומאס היצלספרגר הגרמני. בחיפה דרוכים לגבי ההודעה הרשמית שצפוי המועדון להוציא בנושא גולסה, כשייתכן מאוד שהקבוצה לא תבהיר באופן חד משמעי כי השחקן מצטרף באופן רשמי.

קולמה נפצע באימון, בספק לבאר שבע

בחיפה ממשיכים לערוך הכנות לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל. המאמן אלישע לוי מתלבט בנוגע לשתי עמדות. עלי עוסמאן מציג לאחרונה יכולת טובה, אבל למרות זאת קיימת עדיפות מסוימת לאייל משומר בעמדת המגן הימני. שלומי ארבייטמן ומוחמד גדיר הם, באופן מסורתי במחזורים האחרונים, ההתלבטות השניה של המאמן. הקשר ג'ון קולמה לא ערך היום אימון מלא משום שנפצע לקראת סיומו, אבל במועדון מעריכים שיהיה כשיר להתמודדות.

ביום שלישי תארח הקבוצה את הפועל כפר סבא, כאשר מהמשחק ייעדרו שלושה שחקנים: קולמה, יניב קטן ובירם כיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully