וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברת שילמת, גירסת בית"ר ירושלים

דור בלך

3.2.2010 / 20:38

בית הדין של ההתאחדות הורה לבית"ר לפצות את מכבי תל אביב ב-80 אלף שקל על השחתת הכסאות בבלומפילד

אם לא די בגרעון שצברה עד כה בית"ר ירושלים העונה, כעת תאלץ הקבוצה להוסיף לטור ההוצאות עוד 80,360 שקלים שחויבה לשלם למכבי תל אביב. זאת, כפיצוי על השחתת הכסאות ביציע שאכלס את אוהדיה בבלומפילד במהלך המשחק בין הקבוצות (4:3). דיין בית הדין של ההתאחדות קיבל את טענת אנשי מכבי תל אביב כי האחריות היא של בית"ר ולא שלהם, והורה למחזיקת הגביע להעביר את הסכום בהתאם להערכת דו"ח שמאי חיצוני.

כשהודעת משפחתו של גומא אגייאר על הפסקת התמיכה בבית"ר ירושלים עדיין מטילה ערפל כבד על עתיד המועדון, בחנו היום (רביעי) בצוות המקצועי את דור העתיד במשחק אימון של הקבוצה הבוגרת נגד קבוצת הנוער. כמעט כל המשחק נערך תחת גשם שוטף, אך הבדלי הרמות בין הבוגרים לילדים היו ברורים, כאשר המשחק הסתיים ב-1:4 לטובת הקבוצה של יצחק שום.

המאמן פתח בהרכב החזק ביותר שלו עם מספר שינויים קטנים, כשסבסטיאן ואסקז תופקד בהרכב כקשר אחורי, פאולו דה לה האסה כמגן ימני וחן עזריאל כחלוץ. אבירם ברוכיאן החלים מפציעתו ופתח בהרכב (והוחלף במחצית על ידי אחיו הצעיר, אביתר), כשטוטו תמוז המשתקם גם כן נכנס בפתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-10 ברוכיאן הבכור העלה את הבוגרים ל-0:1, בדקה ה-25 ברק יצחקי הכפיל את התוצאה בפנדל, בעוד סמוך לשריקה למחצית צחי אלירן מהנוער צימק ל-2:1. בפתיחת המחצית השנייה העלה טוטו תמוז את הבוגרים ליתרון 1:3 בבעיטה מ-25 מטרים לחיבור. סמוך לסיום הבקיע גם סבסטיאן ואסקז בבעיטה מחוץ לרחבה, וקבע את תוצאת המשחק.

בתוך כך, הסיר היום בית המשפט את צו איסור הפרסום בנוגע למצבו הבריאותי של גומא אגייאר, לאחר שבשבועיים האחרונים נאסר על התקשורת לדווח על מצבו או על היכן הוא מאושפז. "ואף שהוצא נגד גומא צו אשפוז כפוי, גומא לא הוכרז פסול דין ואשתו אינה מייצגת אותו", קבע השופט בפסק הדין. במשפחתו שוקלים כעת להגיש בקשה לבית המשפט שתכריז על אגייאר כפסול דין על מנת שיוכלו לקבל החלטות בשמו בשעה שהוא אינו במצב נפשי תקין.

עדכון ראשון: 3/2 16:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully