וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן כץ: "מה שקורה עכשיו לא היה מתרחש בתקופתי"

איתן נוח

3.2.2010 / 16:15

אחד מהבעלים של מכבי תל אביב לשעבר ערך עם גלבוע/גליל סיור בבסיס חיל אוויר, אך הבהיר: "כרגע אין שום דבר על הפרק"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

קבוצת הפועל גלבוע/גליל עליון התארחה היום (רביעי) בצוותא עם אחד הבעלים של מכבי תל אביב לשעבר, רענן כץ, בבסיס חיל האוויר בפלמחים. הקבוצה ערכה סיור בבסיס, ובין השאר התארחה בטייסת של מסוקים ובמערך החץ. עודד קטש זכה בתחרות שלשות כאשר ניצח את מפקד חיל האוויר, האלוף עידו נחושתן. במשחק ראווה ניצחה גליל/גלבוע 33:40 את נבחרת מפקדי חיל האוויר.

חרף השמועות באשר להשתלבותו הניהולית האפשרית בשורות גלבוע/גליל בעתיד, אמר כץ: "כרגע אין שום דבר על הפרק. הגעתי לארץ בשביל חופשה ובשביל ללמוד. מטרת הביקור שלי היא ליהנות וללמוד בלי שום לחץ. אם אמצא את המצב הנכון, במקום שאני יכול ליהנות בו, אולי אצטרף. כרגע אני לא מתגעגע לכדורסל כי אני מעורב גם במיאמי היט, שמשחקת יותר מ-80 משחקים בעונה".

על המצב במכבי תל אביב אמר: "אתה רואה שמקצצים ולא מביאים שחקני חיזוק. אם אני הייתי שם, היינו מביאים שחקנים. קודם צריך לנצח ואחר כך לדאוג לכסף. אני לא מתגעגע למה שהיה במכבי בשנה האחרונה, אבל קודם לכן הגענו להישגים שאולי לא יחזרו. צריך גם לזכור שהקבוצה אז הייתה במצב דומה למה שהיא עכשיו והתעקשתי להגדיל את התקציב ואז הבאנו את שאראס, פארקר, וויצ'יץ' ובאסטון".

ביום ראשון הקרוב יהיה נוכח כץ באולם הפחים כאורחה המיוחד של הפועל חולון במשחק בין מחזיקת הגביע ועירוני אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully