וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: השוער אג'ידה לא הגיע לארץ

3.2.2010 / 12:06

שוער הפועל פתח תקוה לא נחת גם הבוקר, ודחה את חזרתו לשישי. הסיבה: כאבים באצבע. במידה שיאחר, הוא צפוי להיענש

לאחר שהודיע שייאחר ולא הגיע שלשום בטיסה מניגריה עם חבריו לנבחרת, שוער הפועל תל אביב וינסנט אניימה ושוער בני יהודה דלה אינוגבה, שוער הפועל פתח תקוה אוסטין אג'ידה לא נחת גם הבוקר (רביעי) בישראל. אתמול, כזכור, הודיעו בקבוצה כי לאג'ידה ניתן אישור לאחר ביום נוסף לאחר שטען כי הוא נאלץ להתעכב בשל סידורים אישיים והוא היה אמור לנחות לפנות בוקר בישראל. כעת, אג'ידה הודיע לראשי הקבוצה כי הוא ייאלץ להגיע רק ביום שישי ובהפועל פתח תקוה היה מי שאמר הבוקר כי הוא מטיל ספק גדול בנוגע לדבריו. לדברי אותם גורמים, אג'ידה טען כי הוא סובל מכאבים באצבעו ועליו לעבור טיפול.

כפי שפורסם אתמול, השוער נכלל בסגל המורחב של נבחרת ניגריה באליפות אפריקה ולאחר שנבחרתו הודחה על ידי נבחרת גאנה, השוער ביקש מדני לוי להתעכב וזאת למרות שבמועדון העריכו שיגיע מוקדם יותר בשל העובדה שכלל לא נכלל בסגל הנבחרת. אניימה ואיינוגבה שנחשבים לשני השוערים הראשונים של הנבחרת הגיעו לישראל כבר אתמול, בשעת בוקר מוקדמת. כזכור, אתמול אמר דני לוי בהקשר זה: "נתתי אישור לאג'ידה לאחר, אבל זה היה לפני שידעתי שיוסי שקל נפצע".

במועדון מחכים כעת לטיסה עליה אמור לעלות השוער ביום שישי. אם אג'ידה לא יגיע ביום שישי, הוא צפוי להיענש בחומרה. לאור פציעתו של שקל, השוער השלישי צליל חתוכה עשוי לשחק במידה והניגרי שוב ייאחר. כזכור, חתוכה היה אמור לעזוב לאחרונה להפועל מרמורק חלאחר שהבין שהוא לא בתוכניות של המאמן אלי מחפוד ורק ברגע האחרון, לאחר שהקבוצה החליטה להחתים את השוער גליל בן שנן, נמנעה העברתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully