וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ננסה לטלטל את מאנינג"

3.2.2010 / 9:49

דארן שארפר מניו אורלינס מבטיח חיים קשים לקוורטרבק של הקולטס, שצפוי בקרוב להפוך לשחקן היקר בהיסטוריה

AP

וידאו: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל

יזכה או לא יזכה בסופרבול, פייטון מאנינג לא מתכוון ללכת לשום מקום. הקוורטרבק של אינדיאנפוליס קולטס צפוי לחתום לאחר סיום העונה על חוזה חדש, בסכום שצפוי להיות הגבוה בהיסטוריה לשחקן NFL. בעלי הקבוצה ג'ים אירסיי אישר כי חוזהו של השחקן, שאמור לפוג לאחר עונת 2010, ישופץ, וזה יעלה לא מעט כסף. מאנינג בן ה-33 חתם ב-2004 על הארכה לחוזהו הנוכחי בסכום של 99 מיליון דולר.

מאנינג עצמו ממשיך להתכונן למפגש עם ניו אורלינס בלילה שבין ראשון לשני ולא נח על זרי הדפנה. "העובדה שאנחנו נמצאים באותו מלון שבו שהינו לפני שלוש שנים לא מבטיחה לנו ניצחון", אמר. "כדי לנצח נצטרך לשחק טוב". דארן שארפר, הסייפטי של הסיינטס, הדגיש את כוונות מתאם ההגנה גרג וויליאמס להגיע למאנינג: "אי אפשר ללמד כלב זקן טריקים חדשים, ומאנינג הוא אחד הכלבים הוותיקים והחכמים בליגה. אבל אם נצליח להגיע אליו ולטלטל אותו, נוכל לגרום לו לשינוי חשיבה ונעשה טריק משלנו".

מאמן ניו יורק ג'טס רקס ריאן נקנס על ידי הקבוצה בסכום של 50 אלף דולר, לאחר שהניף את האצבע האמצעית כלפי אוהדי מיאמי שהקניטו אותו לפני יומיים. ריאן התנצל על המקרה, אולם בקבוצה לא הסתפקו בכך. בראיון שערך ריאן במהלך הביקור במיאמי הוא לא התבייש, כהרגלו, לפזר קצת טראש טוק: "אני אומר לאוהדי הדולפינס, בשנה הבאה נבוא לנצח אתכם פעמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully